MartyRot Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Jeg er ute etter gode anbefalinger til gode (og helst gratis) codec til Windows 7 (64-bit). Jeg har ofte problemer med de forskjellige Quicktime formatene på Windows, og skulle gjerne ha hatt alle codecene som fins på Mac over på Windows, men ikke bare de selvfølgelig. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du burde bruke VLC Media Player. Den skal spille av for det meste alt. Lenke til kommentar
MartyRot Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Problemet er ikke å spille av filene, Har både VLC, Media Player Classic og Quick Time, men jeg trenger disse formatene til å kunne redigere de i blant annet Premiere. VLC takler forresten ikke lyd formatet til XDCam på Windows, men på Mac er det ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Søk etter qucktime lite og real lite, samt denne pakken så har du det meste inkludert. http://www.cccp-project.net/ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Kan virkelig anbefale CCCP-Project. Virkelig genial codec-pakke! Har også flyttet tråden da dette handler om Windows 7 programvare. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå