Nilsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I årets første kalenderluke kan du vinne ett år med underholdning. Konkurranse: Julekalender 2011 – luke 14 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Julekalender 2011 – luke 14 I årets første kalenderluke kan du vinne ett år med underholdning." Sikker på at denne formuleringen er helt der den skal? 2 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Meh. Gidder ikke delta på denne Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ett års bufring og sub-SD kvalitet! Yiiihaaa! 4 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er jo gratis da, alt som er gratis er bra, spesielt når det koster penger. Men dette er TV på internett, man må ikke ha viasat får å eventuelt se på noe? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "Julekalender 2011 – luke 14I årets første kalenderluke kan du vinne ett år med underholdning."Sikker på at denne formuleringen er helt der den skal? Skulle akuratt til å kommentere det selv. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er i en fase der jeg ikke vil ha vanlig TV, og har da prøvd en rekke alternativ. Blandt annet Viaplay. Det er nesten umulig å forstå seg på logikken bak siden deres, og den er så rotete oppsatt at det er vanskelig å lete seg frem til det man vil se. Og ikke minst helt umulig å se på noe fornuftig vis HVA som er tilgjengelig. Derfor velger jeg i dag å ikke delta Lykke til til dere andre Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er nokså låst når det gjelder TV. Endrer jeg TV leverandør, mister jeg nettet - så med mindre Viasat kan levere en habil linje er nok ikke dette noe jeg vil delta i. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 "Julekalender 2011 – luke 14 I årets første kalenderluke kan du vinne ett år med underholdning." Sikker på at denne formuleringen er helt der den skal? Woops, takk for tipset, rettet nå! Men dette er TV på internett, man må ikke ha viasat får å eventuelt se på noe? Neida, Viaplay her helt uavhengig. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hva skjer om man vinner, og ett år etter man har tatt i bruk abonnementet? Slutter abonnementet automatisk eller begynner de å kreve penger av deg? I så fall GLHF til den som vinner og må si opp dette fra viasat. Endret 14. desember 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "totalbakken til Viaplay" Hva med å rette opp denne leifen :-) Lenke til kommentar
G Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 fra Viasat.no sidene: Viaplay TV-pakken gratis for alle Parabol-kunderDersom du er Viasat parabol-kunde, men ikke abonnerer på Viasat Gull, har du TV-pakken på Viaplay.no inkludert i ditt abonnement. Følg oppskriften nedenfor for å komme i gang med Viaplay.no. Kom i gang med Viaplay.no. - slik registrerer du din personlige rabattkode: 1. Gå til http://viaplay.no/package 2. Bestill TV-pakken Registrer en Viaplay konto dersom du ikke har en fra før 3. Oppgi kredittkortnummer og din unike rabattkode Din konto vil ikke bli belastet ved bruk av denne rabattkoden. Koden er sendt til deg i posten. Dersom du mangler rabattkoden kan den bestilles her 4. Trykk “innløs” Og kontroller att totalpris blir 0 NOK/mnd. 5. Trykk “bekreft kjøp" Nå kan du se ubegrenset med TV-serier på PC/Mac, iPad eller mobil Ser at jeg kan bruke en begrenset Viaplay-avspilling som jeg ikke har giddet å sjekke mulighetene ved tidligere, selv om jeg er Viasat-parabolkunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå