tomsi42 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Her kommer vinteren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fin vinterfølelse i bildet Personlig er jeg veldig glad for at jeg bor på en kant av landet hvor snø er en sjeldenhet Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fin snevejrsstemning flot eksponeret. Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flott bilde av den første snøen. Liker sort hvit versjonen best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Fin vinterfølelse i bildet Personlig er jeg veldig glad for at jeg bor på en kant av landet hvor snø er en sjeldenhet Takk for kommentar. Jeg liker snø - det er slapseføre som fryser jeg ikke liker. Eller at det er bikkjekaldt Fin snevejrsstemning flot eksponeret. Takk. Flott bilde av den første snøen. Liker sort hvit versjonen best. Takk - er nok enig med deg angående s/h utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg