Gå til innhold

Hvordan måler jeg vanntemperaturen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at de sensorerne på det termometert er vanntettet.....

Men hvis du ikke alerede har kjøpt det termometert så ikke kjøp det, displayet er så sykt dårlig (vanskelig å se tallene)

 

har du noe bedre alternativ som er svart og passer i en 3.5" slot? det har nødt å være svart ja. ingen spraying.

Lenke til kommentar
vet du om en temperatur måler som kan måle temperaturen i vannet? har du noe bedre alternativ som er svart og passer i en 3.5" slot? det har nødt å være svart ja. ingen spraying.

 

Nei, sorry har nok ikke sett det noe sted. Bare sa fra at displayet på det termometert er sånn at du må se det rett forfra for å se noe. Har det selv og jeg blei hvertfall utrulig skuffe når jeg fikk det :cry:

Lenke til kommentar
Nei, sorry har nok ikke sett det noe sted. Bare sa fra at displayet på det termometert er sånn at du må se det rett forfra for å se noe. Har det selv og jeg blei hvertfall utrulig skuffe når jeg fikk det :cry:

 

ok. men jeg tror jeg går for det likevel. jeg kan leve med det at jeg må se rett på den. det viktigeste er at den viser rett temperatur og at den passer til kabinettet mitt.

Lenke til kommentar

Bruker en variant av denne (34-4111) fra ClasOhlson.

Også er det selvfølgelig ingenting i veien for å kjøpe et annet termometer med samme type probe, plukke ut innmaten og felle det inn et passende sted.

Men LianLi-meteret: Jeg tror avlesninga blir ganske riktig om du fester føleren på utsiden av tanken og dekker over med en type teip som er nogenlunde varmeisolerende. Har akkurat vært på Posten og skal teste etterpå med føleren festet med puteteip på undersiden av tanken.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at de sensorerne på det termometert er vanntettet.....

Men hvis du ikke alerede har kjøpt det termometert så ikke kjøp det, displayet er så sykt dårlig (vanskelig å se tallene)

 

Men han har jo nå bestemt seg for å kjøpe dette settet, kan han da ikke bare ta en limpistol og lime rundt sensoren, silikonet vil jo overføre varmen til føleren, og du trenger jo ikke så tykt lag da?? da blir den jo vanntett og du kan hive den oppi vanntanken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...