uracoin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Heysann. har ikke så mye greie på low end komponenter, og tenker kanskje jeg skal sjekke opp her før jeg gjør noen blemmer. Min mor og stefar ønsker seg en pc på kjøkkenet som de kan bruke til matprat, mailsjekking surfing og billedvisning. her er fokuset lavt støynivå og liten størrelse. har sett litt på pc i skjerm, og de har snakket om imac, men dette koster mer enn det smaker etter hva jeg kan se. her er hva jeg har kommet frem til som en grei løsning. noen inspill? er strømforskyningen tilstrekkelig? og passer nå dette greit sammen? bytter gjerne til kraftigere cpu/gpu løsning, hvis det ikke går på bekostning av størrelse og støy av nevneverdig grad. har heller ikke noe bestemt budsjett, men "bang 4 buck" kan vel være et greit stikkord Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har du sett på noe som dette? Som kjøkkenPC er vel de ganske greie. Slipper kabelrotet og tar liten plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå