Ole M Hagen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser på noen objektiver på siden til Japan Foto. Det står at disse prisene gjelder kun på nettet. Noen som har greie på hvor stor forskjellen er ved kjøp av nett og butikk? Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Usikker. Tippar det er nokre hundre kroner. Eg snakka med japanphoto i Bergen sentrum sin gong, og dei var villige til å tilby nettpris i butikken sidan ein stakk innom og snakka med dei personleg. Dersom du har ein butikk i nærleiken, kan du jo høyra...men veit ikkje om det er vanleg praksis. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser på noen objektiver på siden til Japan Foto. Det står at disse prisene gjelder kun på nettet. Noen som har greie på hvor stor forskjellen er ved kjøp av nett og butikk? Det kan variere, normalt ca 300.- men har opplevd over 1000.- i forskjell. Lenke til kommentar
It_girl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen av prisene kan være like både på nett og i butikken, men har sett at det kan være avik på 200-300 kr på noen av produktene. Vet ikke hvordan det er med objektiv osv, men kameraene har hatt litt avik. Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Takker for svar Har en Japan Foto butikk i Lillehammer, og kommer til å stikke innom dem for å høre. Har liksom ikke tid til å vente på å få den i posten heller da Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har alltid fått nettpris i butikk når jeg spør om det, mot at jeg også betaler det det som ville kommet som porto om jeg handlet i nettbutikken. Dette er på Japan Photo i Trondheim. Lenke til kommentar
Marius Wallin Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det varierer på produkt til produkt, av og til kan det lønne seg å kjøpe i butikk av og til ikke. Ved bestilling fra nett må du vente noen dager og betale frakt så det må tas med i beregninga. Noen kameraklubber har avtaler med butikker så hvis du har mulighet til å bli medlem i en som har en avtale så vil du få nettpris i butikken. Om du får de i alle butikker avhenger av butikken du er i, men i utgangspunktet er det en grunn til at det er forskjellig pris så som oftest må man velge å betale litt mer for å få det med en gang eller vente. Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Var innom JP på Lillehammer i dag. Fikk pris på et 50mm F1.4 til nettprisen + det frakten ville kommet på. 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Var innom JP på Lillehammer i dag. Fikk pris på et 50mm F1.4 til nettprisen + det frakten ville kommet på. Det er dette som er normen i fysiske butikker om dagen. Har opplevd dette på JapanPhoto og Elkjøp. Har også opplevd å få det til nettpris. Pleier å få det om jeg kjøper med filtre og diverse. Si at hvis du får nettpris, så kjøper du med forsikring. Den tjener dem rått på! Så da kommer det på litt over nettpris+frakt, men får nå med forsikring. Koster vel ca 200kr mer enn ifra nett. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for svar Har en Japan Foto butikk i Lillehammer, og kommer til å stikke innom dem for å høre. Har liksom ikke tid til å vente på å få den i posten heller da Husk på om du kjøper på nett som kommer ett tillegg i form av porto;) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Koster en hundrelapp eller to mer i butikken. Husk at frakt etc. kommer i tillegg når man handler i nettbutikk så sluttprisen blir nok noenlunde lik tenker jeg. Så vidt jeg vet så er det ikke mulig å velge "hente i butikk" når manhandler på japanphoto.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå