SLi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 @Moderator, håper dette er riktig underforum. Vis ikke beklager jeg. Okay, Jeg har nettop reinstallert windows og beholdt alle filer ( Windows.old ), Men så kjapt jeg skulle kjøre opp origin for å spille litt BF3, fikk jeg en feilmelding. ??1_NonReentrantPPLLockHolder@details@concurrency@@QAE@XZ startpunkt for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, MSVCR100.dll. http://bildr.no/view/1050456 Har veldig lyst til å spille litt i kveld. Ja, jeg har søkt lenge på google. Ja, jeg har prøv og prøvd og prøvd og det siste jeg gjør er å lage en tråd. Håper det er noen hjelpsomme sjeler der ute Takk for all hjelp -Awezome Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen får logget inn i origin for tiden. oppdateringer her: http://twitter.com/#!/Battlefield Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen får logget inn i origin for tiden. oppdateringer her: http://twitter.com/#!/Battlefield Har ikke noe med å logge inn å gjøre.. Dette er når jeg skal åpne origin. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er origin som er problemet akkurat nå. Mange mange tusen andre som sliter. Bare se twitter meldingene. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det er origin som er problemet akkurat nå. Mange mange tusen andre som sliter. Bare se twitter meldingene. Trodde problemet var når man skulle logge seg på, ikke når man skulle åpne Origin. Det er tydligvis en .DLL fil som mangler.. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er origin som er problemet akkurat nå. Mange mange tusen andre som sliter. Bare se twitter meldingene. Trodde problemet var når man skulle logge seg på, ikke når man skulle åpne Origin. Det er tydligvis en .DLL fil som mangler.. Reinstaller dritten da, det har du tid til for ingen har fått logget på Origin på 6 timer... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det er origin som er problemet akkurat nå. Mange mange tusen andre som sliter. Bare se twitter meldingene. Trodde problemet var når man skulle logge seg på, ikke når man skulle åpne Origin. Det er tydligvis en .DLL fil som mangler.. Reinstaller dritten da, det har du tid til for ingen har fått logget på Origin på 6 timer... Har gjort det endel ganger faktisk.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen som vet da altså.. :/ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Bump.. Vil gjerne finne ut av dette så jeg kan spille BF3.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 driver du å troller eller? dude du har fått svar! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) driver du å troller eller? dude du har fått svar! Nei jeg "Troller" ikke. Hva har jeg fått i svar som gjør så jeg kan spille BF3 igjen? Edit: Dette blir feil. Jeg har hørt at folk ikke kommer Online på origin. Det er en helt annen sak. Jeg får ikke åpnet origin. EDIT 2: Jeg kan ha missforstått det hele og at alle får samme feilmelding som meg, men når jeg leser tweets fra origin og battlefield, så er det tydlig vis det å komme online på origin som er problemet. Det er ikke problemet jeg har. Jeg kommer meg ikke lengre en at jeg trykker på origin og får en feilmedling. Jeg beklager vis dette er en misforståelse.. Endret 13. desember 2011 av Awezome Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 ENDELIG, 5. gang jeg reinstallerte Origin og etter å ha Reinstallert Framework 4 og Visuals C++ flere ganger funket det endelig å åpne Origin. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 fordi det var først på den tiden at de fikk origin serverene opp og gå! you're welcome! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå