TCK Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Jeg har noen problemer med ei TwinMos 512 DDR PC2100 ram brikke. I dag fikk jeg endelig pakken. Jeg heiv meg over pc'en og satte i den nye brikka. Men da jeg startet opp og kom inn i windows så hadde jeg fremdeles bare 384 MB Ram. Jeg har 2 andre brikker. En Apacher 128DDR PC2100 og ei Elixir 256 DDR PC2100 brikke. Jeg har prøvd alle mulige kombinasjoner og spor. Når jeg starter opp med kun den nye brikken får jeg ikke bilde. Hva annet kan jeg prøve? Hva er galt? Jeg er 99% sikker på at det ikke er statisk elektrisitet inne i bilde. Har brukt Anti-Statisk bånd hele tiden. EDIT: Forresten så la jeg merke til at det står ECC på brikke (skal jo værr non ECC). Kan det være det som er årsaken, at Komplett har sendt meg ei ECC brikke istede for ei non-ECC? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du har fått feil brikke Lenke til kommentar
TCK Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Men den som var så merkelig var jo at det ikke står noe om ECC på verken posen eller faktura eller hva det enn måtte være, men kun på brikken.. I tilleg så var brikken en god del høyere.. Noen som vet om Komplett svarer på mail i helgene? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Fikk en S-ATA-harddisk fra Komplett en gang jeg hadde bestilt ATA-100... Sånt skjer. Litt kjedelig, men fremdeles mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå