spamex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei Nå som DLD har starta så har jeg lyst til å "beskytte" meg for det og tenkte jeg kunne bruke proxy. Hvilken burde jeg velge? WilliamMJ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei, DLD trer ikke i frakt før juni/juli 2012 Men jeg anbefaler hvertfall: www.vpntunnel.se Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Åja, må ha lest feil da Fins det en bra proxy som er gratis? Glemte å ta med det i førstepost. Jeg fant Quick hide ip, er det bra? WilliamMJ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei, Hvis du vill ha suppe tregt nett, så kan du sette deg inn i programmer som TOR. Men husk; "If the product is free, you're the product being sold" ~ Submit Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Høres ut som et ikke vil bli så bra for meg dette. Enten betale eller få tregt internett, tror jeg ender opp med å la stortinget få vite hva jeg gjør på internett :-( WilliamMJ Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Høres ut som et ikke vil bli så bra for meg dette. Enten betale eller få tregt internett, tror jeg ender opp med å la stortinget få vite hva jeg gjør på internett :-( Skal du surfe med prosjektor i Stortingssalen? Greit å være mot DLD, men får da være måte på paranoia. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Prøv www.hidemyass.com Lenke til kommentar
Rslower Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) . Endret 7. januar 2016 av Rslower 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå