mutras Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei Trenger øreplugger som skal brukes mest til trening, men også litt til diverse. Hadde et gammelt creative headset som ble ødelagt, det var veldig konfertabelt i ørene så ønsker noe lignende med ganske like plugger, altså plugger som er omtrent lik "a-jays three". En annen ting jeg ønsker er at den skal fungere bra på en HTC Desire, og ellers på android telefoner, og det er et must at knappene skal fungere med spotify for android. prisklassen er vel sånn fra 250-500, men kan også gå litt over for et bra kjøp. Så noen øreplugger som virket helt perfekte, de heter a-jays one+, men trur ikke de har kommet til Norge, så om noen vet om et headset som ligner så ville det vært supert. Noen som vet om noen øreplugger som kunne passe for meg??? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 1. a-JAYS Three 2. t-JAYS Two 3. Sennheiser CX300-II Precision Mvh Quattro123 Lenke til kommentar
mutras Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Fungerer alle disse bra med HTC desire og spotify? Fordi slik jeg har forstått det var ikke a-jays three og android en god fit? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Altså, jeg har HTC Desire S og har ingen problemer. Men mange av de øreproppene jeg har nevnt, har ikke en slik funksjon for å bytte spor, etc... Da må du heller se på Four modellen, som har dette! Mvh Quattro123 Endret 13. desember 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har ingen problemer med HTC HD2 og jays three iverfall. Såvidt jeg har lest så funker bryterne på four bare på iphone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå