_NympH Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394651 Jeg har nådd grensen til hvor mange understreker man kan ha i en post, og lurer på hva grunnen er til at dere har begrenset BB codes til en så liten mengde? I min mening skulle det iallefall vært det dobbelte av hva dere har satt det til nå, helst ingen restriksjon i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei, det er en standardinnstilling som er satt til 2000 i IPB og jeg kan ikke huske vi har hørt om noe behov for å øke denne tidligere. Den er nå økt til 3000. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Det var bedre! Takker så mye. Grunnen til at jeg har nådd den er fordi jeg har laget en massiv liste av lenker relevant til League of Legends, der jeg bruker mye BB codes og fonts for å gjøre det mer oversiktlig. Endret 14. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå