baBuShKa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men de ligger vell i høyere prisklasse igjen..? På torgallmeningen ligger det en butikk som heter Vincci. Stikk innom der og hør hva de har i din prisklasse. VEldig hjelpsomme folk som jobber der, og de fører blant annet Stenstöm og RL-skjorter. Ikke store utvalg i RL, men de har blant annet Oxford-modellen som er en grei og behagelig skjorte til både hverdags og fest. De har også noen finere modeller som du kan bruke til enda finere anledninger. Se hva de har å tilby ihvertfall.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men de ligger vell i høyere prisklasse igjen..? Sí. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 .-.. På torgallmeningen ligger det en butikk som heter Vincci. Stikk innom der og hør hva de har i din prisklasse. VEldig hjelpsomme folk som jobber der... Er absolutt ikke min oppfatning, men jeg var kanskje uheldig? Sist jeg var innom fikk jeg en hoven blei av en snobb som skulle hjelpe meg å finne en trenchcoat. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan ikke skryte på meg at jeg har vært der så mange ganger, men de få gangene jeg har vært der så har de vært veldig hjelsomme. Kan være du var "uheldig". De er tross alt en del folk som jobber der. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vincci er heller ikke i prisklassen TS er ute etter. Man går på Vincci hvis man skal ha skjorte til 800+ kr, ikke 200-800. Med mindre du skal se bra ut på julaften, TS, kan jeg anbefale deg romjulssalget til Vincci. Da koster Stenströmskjortene ca 800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå