oxox Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter en hverdagsskjorte(som passer til olabukser) men kan også brukes til fester evt. Noen tips ?(mellom 200-800kr) Bor i Bergen. Endret 14. desember 2011 av oxox Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dra til H&M, eller kjøp fra Charles Tyrwhitt eller TM Lewin. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tailorstore og ModernTailor er også verdt å nevne. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Om skjorten kan brukes til fest eller ikke kommer ann på hva annet enn skjorte du går med på fest. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er litt lettere å anbefale deg en butikk om vi vet hvor du bor. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Er litt lettere å anbefale deg en butikk om vi vet hvor du bor. bor i Bergen Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det finnes en herreekvipering i Strandgaten, rett ved Gant etter hva jeg husker, ellers har du Hans H på Lagunen. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Også har du vell Hans H på strandgaten også Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du finner ikke det største utvalget på Hans H til 800 kroner. Til din prisklasse høres Volt ut som stedet å begynne. Du kan se om Filippa K har noe også, hvis du vil betale litt overpris ifht kvaliteten - men du får hipsterkredibilitet, da! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du finner ikke det største utvalget på Hans H til 800 kroner. Til din prisklasse høres Volt ut som stedet å begynne. Du kan se om Filippa K har noe også, hvis du vil betale litt overpris ifht kvaliteten - men du får hipsterkredibilitet, da! Volt har aldri solgt en kvalitetsskjorte, se om du finner Eton istedenfor du. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du finner ikke det største utvalget på Hans H til 800 kroner. Til din prisklasse høres Volt ut som stedet å begynne. Du kan se om Filippa K har noe også, hvis du vil betale litt overpris ifht kvaliteten - men du får hipsterkredibilitet, da! Volt har aldri solgt en kvalitetsskjorte, se om du finner Eton istedenfor du. Nei, og det har jeg heller aldri sagt, men jeg prøver å hjelpe mannen å finne noe innenfor prisklassen han nevner. Jeg har aldri sett Eton til 800 kroner i Bergen (med mindre man tar med salgspriser). Skrik ut hvis du har. Eller hvis du atter en gang vil starte diskusjonen om det er verdt å betale pengene ekstra for Eton. Jeg orker ikke det en gang til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Stikk til Skostredet og sjekk ut herrebutikken som ligger nærmest kong Oscarsgate (har glemt navnet). Det hender han har noen gode tilbud. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Transit heter den. Han har bra tilbud stort sett hele tiden, og er en utrolig hyggelig kar med god peiling. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Volt har aldri solgt en kvalitetsskjorte, se om du finner Eton istedenfor du. Og Eton har aldri solgt en skjorte til fullpris i den prisklassen TS er i. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hehe, du har sikkert rett, for jeg har aldri i mitt liv kjøpt en Eton skjorte da de ikke skjorter i 14,5". Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg mener at jeg har to Eton skjorter som er 14,5/37, men mulig jeg husker feil. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg mener at jeg har to Eton skjorter som er 14,5/37, men mulig jeg husker feil. Kan så godt være, men ingen butikk jeg har gått inn i har hatt akkurat denne størrelsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du kan spesialbestille Etonskjorter i den størrelsen og det stoffet du vil i de aller fleste butikker som fører merket. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Stenström skjorter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå