Gå til innhold

[Løst] Halv skatt på "frikort" ved inntekt over ca. 40 000 i desember?

Gjest Slettet+981723478

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981723478

I desember er det jo halv skatt på lønningene her i landet...

Gjelder det dersom jeg har frikort og overskrider de 39 997 (eller hva det nå er) og normalt sett skulle fått 50 % så jeg nå får 25 % eller hvordan fungerer det?

Noen som vet?

og regnes feriepenger som inntekt der?

Endret av Slettet+981723478
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I desember er det jo halv skatt på lønningene her i landet...

Gjelder det dersom jeg har frikort og overskrider de 39 997 (eller hva det nå er) og normalt sett skulle fått 50 % så jeg nå får 25 % eller hvordan fungerer det?

Noen som vet?

Nei, ikkje om verksemnda gjer rett. 50 % er ein "nøds%" som skal trekkjast når det ikkje ligg føre skattekort. "Nøds%" er lik i alle månader, lova har ikkje noko unnatak her. Fall visstnok ein dom i saka og ein gong på slutten av 1950-tallet.

Berre for å presisera ellers, så det ikkje vert mistydingar: Det er ikkje halv SKATT, men halvt SKATTETREKK. Skilnaden er ikkje heilt uvesentleg. SKATTEN fylgjer årsinnkome og sjølvmelding, SKATTETREKKET er berre eit "fingeren-i-lufta" FORSKOT på han.

og regnes feriepenger som inntekt der?

Feriepengar er nett som løn kva gjeld TREKK utanom ferietida. Om dei vert oppgjorde i desember er dei innkome i desember, om dei vert oppgjorde i januar (eller seinare) høyrer dei til 2012-innkoma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...