Malvado Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) får jeg spørre deg om hvorfor du har 12-14 xbox 360er`? Er ganske sikker på at han inntil nylig kun hadde 5 Xbox'er , men det er tydelig at han hadde behov for å oppdatere skryteposten sin. Svært mange av problemene med riper i Xbox spill er nok desverre pga brukeren selv, men er man skråsikker på at man ikke har gjort noe galt og Xboxen ikke sitter og vipper så bør man få gjort noe med det via MS support. Edit : Emnetittelen har blitt redigert for å fokusere mer på problemet til TS og for å unngå unødvendig støy fra de som ønsker å kaste dritt i konsollkrigen. Endret 14. desember 2011 av Malvado 1 Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Ringe kundeservice for Microsoft idag, må si jeg er positiv overasket over hvor god respons og hvor aktive de er for å hjelpe deg med alle små detaljer!! Xboxen blir sendt inn til dem gratis! Ringte også EA, kjempe flott at de til og med gikk med på å bytte ut bf3 for meg selv om det var xboxen som gjorde det. (var tydeligvis slik at det ikke var god nok grunn.) Men ettersom spillet var såpass nytt gikk dette greit! Takk for alle svar folkens! Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 mS kundesupport er De fixa min første 360 som jeg kjøpte brukt med ingen kvittering og garanti gratis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 mS kundesupport er De fixa min første 360 som jeg kjøpte brukt med ingen kvittering og garanti gratis Hva med de 10-12 andre konsollene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå