KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hei Jeg kjøpte meg bf3 og 12 månders xbox live kort til en verdi av 1100 eller noe for da bf3 kom ut. Spilte bf3 en del i starten, var vel kanskje 2 uker, til jeg merka at jeg var stuck på loading screenen 24/7 når jeg skulle inn på en server. I frustrasjon pusset jeg cden og hele pakka flere ganger men ingenting hjalp. Nå litt senere fikk jeg lyst til å prøve å game igjen etter som jeg så at man kan installere spillet på xboxen. Men neida, den jævla dritt maskina riper jo bare opp alle cdene mine, og jeg kommer til 27% hver gang når jeg prøver å installere. Tenkte da som en aller aller siste utvei å låne en kamerat sin bf3 cd og installere den. Vil det funke? eller vil det føre til at jeg må ha koden/han får ikke spilt på sin cd lenger eller noe? Er så forbanna nå over å ha brukt så mye penger, for å få et resultat over at et av de største selskapene i verden innenfor data osv fucker alt sammen. Isåfall, har jeg noen som helst krav på å få fikset xboxen min hos microsft? Eller cden min? Takk for svar! Edit: skrivefeil under hardcore rage Endret 13. desember 2011 av KroenenKarl Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Mange av feilene på Dvd'en har man litt ansvar for selv , står xbox'en for eksempel ustødig kan det bli vibrasjoner og dette kan med eldre versjoner av Xboxen ødelegge Dvd'ene. Sitter man også og hopper i frustrasjon forran Xboxen er det heller ikke rart at dette skjer. Er det helt klart at vibrasjon og brukeren egentlig har gjort noe galt må det jo sjekkes om Xboxen faktisk har en defekt Dvd spiller , da tar man kontakt med kundeservice og forklarer at den riper opp spillene dine , da antar jeg at man kan få sjekket denne og få kopier av de spillene som den har ødelagt på nytt. Mulig dog man må ta kontakt med spillselskapet som lager hvert enkelt spill som har blitt ødelagt dog. Endret 13. desember 2011 av Malvado Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det første problemet ditt (at spillet hang seg) var nok ikke Xbox sin feil, men EA sine elendige autentiseringsservere. Det andre problemet kan være din egen feil, eller Xboxen sin. Som Malvado er inne på. MS er ikke vanskelig å be om å få det fikset. Snakker du fint for deg, uten å være sur og aggressiv gir de deg nok nye spill også. PS. Vær forsiktig med å vaske disker. Selv om de kan se bra nok ut etterpå kan de allikevel bli dårlige. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, Xbox var kanskje den beste konsollen noensinne med vanvittig mange bra spill. Og nesten en generasjon kraftigere enn PS2. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvorfor så sur? Selv om det er "en av verdens største selskap" som "fucker" alt for deg så har du helt vanlige rettigheter etter norsk lov. Dessuten er Microsoft temmelig greie med å erstatte eller reparere ødelagte maskiner, du får også kanskje spillet erstattet. Bare søk på "RROD" eller noe i den dur så ser du hvordan du skal gå frem for å komme i kontakt med MS for å få fikset dette. De ordner absolutt alt for deg og kommer t.o.m på døra og henter maskinen din (de gjorde i hvertfall dette før). Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er EA som suger. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, Xbox var kanskje den beste konsollen noensinne med vanvittig mange bra spill. Og nesten en generasjon kraftigere enn PS2. Ps2 voldtok Xbox? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Morrrro at etter mine 12 til 14 x360 igjennom årene ingen har ripa opp en disk Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Selfølgelig er jeg fullstendig klar over at "små vibrasjoner" ødelegger hele greia (mens en ps2 kan slenges til helvette og funke like fint), men uansett, jeg har aldri klikka på noen som helst måte når jeg spiller siden jeg spiller veldig lite. Xboxen ligger med hele flaten ned (altså ikke stående) og det har den alltid gjort. Jeg har alltid tatt vare på cdene, tar de ut av maskina til og med når jeg er ferdig med å spille, tørker støv av 360'ien osv osv. Hver så snill, ikke kom her å si at det er min egen feil når det kommer til ripene, jeg er fullstendig klar over om det var meg eller om det var xboxen som så å si lagde masse riper på cd'en når den ligger på et stødig bord etter 5 minutter. Hvis 360 ikke tåler såpass engang fatter jeg ikke hvordan enkelte hyller denne maskinen som en gud... Ellers vil jeg takke for tips om å ringe til service for 360ien, men jeg kjøpte den på lefdal... Vil det ha noe å si? Morrrro at etter mine 12 til 14 x360 igjennom årene ingen har ripa opp en disk Jaja, bra noen er heldige Endret 13. desember 2011 av KroenenKarl Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Morrrro at etter mine 12 til 14 x360 igjennom årene ingen har ripa opp en disk får jeg spørre deg om hvorfor du har 12-14 xbox 360er`? 4 Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det første problemet ditt (at spillet hang seg) var nok ikke Xbox sin feil, men EA sine elendige autentiseringsservere. Det er jeg klar over, men da pleide det som regel å skje noe etter 30 minutter på loading screenen. Eller du fikk en slags disconect osv. Greia er at cden ble ripete etter veldig kort tid og sluttet å lese. Jeg hadde egentlig en anelse av at det var grunnen med tanke på at det samme skjedde når jeg spilte black ops... Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ring ms forklar problemet ... sorted Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Okey, takk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Mange av feilene på Dvd'en har man litt ansvar for selv , står xbox'en for eksempel ustødig kan det bli vibrasjoner og dette kan med eldre versjoner av Xboxen ødelegge Dvd'ene. Gjelder nok den nyeste versjonen også, i hvert fall ifølge bruksanvisningen min Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet om jeg eventuelt kan låne en kamerat sin bf3 cd, installere den på xboxen for så at vi spiller sammen ved at jeg har installert og han bruker sin egen cd igjen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet om jeg eventuelt kan låne en kamerat sin bf3 cd, installere den på xboxen for så at vi spiller sammen ved at jeg har installert og han bruker sin egen cd igjen? Huh? Du kan såklart ikke spille uten disken med mindre du gjør noe ulovlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du trenger DVD`en i Xboxen for å få startet spillet. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Noen som vet om jeg eventuelt kan låne en kamerat sin bf3 cd, installere den på xboxen for så at vi spiller sammen ved at jeg har installert og han bruker sin egen cd igjen? Det er jo mulig du kan installere med en annens dvd for så å sette inn din egen når du starter spillet. Installerte spill krever nemmelig at dvd'en står i maskinen for at spillene skal starte. Endret 13. desember 2011 av Santar Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet om jeg eventuelt kan låne en kamerat sin bf3 cd, installere den på xboxen for så at vi spiller sammen ved at jeg har installert og han bruker sin egen cd igjen? Deter jo mulig du kan installere med en annens dvd for så å sette inn din egen når du starter spillet. Installerte spill krever nemmelig at dvd'en står i maskinen for at spillene skal starte. Så flott! CD'en min greier bare å komme seg til menyen>quick match>loading hvor den da er stuck helt til jeg skrur av xboxen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Noen som vet om jeg eventuelt kan låne en kamerat sin bf3 cd, installere den på xboxen for så at vi spiller sammen ved at jeg har installert og han bruker sin egen cd igjen? Det er jo mulig du kan installere med en annens dvd for så å sette inn din egen når du starter spillet. Installerte spill krever nemmelig at dvd'en står i maskinen for at spillene skal starte. Etter at AP 2.5 kom, trur eg det er ein eller anna form for unique ID på spela, som gjer at du ikkje kan installere frå plate Y og spele frå plate X. Det fungerte i så fall ikkje når eg lånte ein kamerat av meg sitt Gears of War 3. Eg installerte og spelte frå hans plate. Når eg etter ei lita veke kjøpte spelet sjølv, måtte eg reinstallere spelet - elles spelte den frå plata. Forøvrig, trur eg trådstartar er i ein av to situasjonar. 1. RUPAK, eller 2. PEBCAC 1. Replace User Press Any Key 2. Problem Exists Between Controller And Chair Hadde launch-boksen min heilt til SLIM kom. Og har til no hatt SLIM sidan den kom ut, og har vel omlag 60-70 spel. Ingen som er blitt ripa til no. Endret 14. desember 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå