smort1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Året var 1948! (Rolleiflex Automat 6 x 6 Model 3) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For oss som bare har fotografert digetalt så bringer dette ingen minner. Men det er kjempegøy at du tar de frem Svein, tror mange sitter med tårer i øynene når de ser disse. Er alle disse gamle kameraene du viser dine? Da er det en imponerende sammling. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 For oss som bare har fotografert digetalt så bringer dette ingen minner. Men det er kjempegøy at du tar de frem Svein, tror mange sitter med tårer i øynene når de ser disse. Er alle disse gamle kameraene du viser dine? Da er det en imponerende sammling. Takker Håkon! Mine ja, og inngår i mitt langtidsprosjekt (startet for ca. 35 år siden... ) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Imponerende samling du har! Har selv noen eldre kamera arvet etter min far og farfar. Kjekt å ha... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Imponerende samling du har! Har selv noen eldre kamera arvet etter min far og farfar. Kjekt å ha... Takker Svein! Utrolig kjekt faktisk..! Følg med, det kommer fleeeere! ... Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Interessant bilde av et hærlig Rolleiflex Svein. Har du tatt bilder med det? For min del fikk jeg mitt første Rolleiflex i år og bruker det for det meste med s/h film og lar meg fasinere av uttrykket analogt mellomformat gir ... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Interessant bilde av et hærlig Rolleiflex Svein. Har du tatt bilder med det? For min del fikk jeg mitt første Rolleiflex i år og bruker det for det meste med s/h film og lar meg fasinere av uttrykket analogt mellomformat gir ... Takker Karel! Er nok lenge siden forrige bilde ble tatt med denne, men den virker, så har planer om å prøve igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg