Eriksendrul Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hellu , Har veldig lyst til og begynne og trene på Evo men jeg er veldig usikker på hva de mener på vilkår og hva vi takker ja til når jeg blir medlemm , Fordi om jeg melder meg inn nå den 13-15.Desember må jeg da betale full måndesbeløp for så og betale nytt måndesbeløp fra og med 1.Januar ? Eller vil jeg få neste regning 13-15.Januar siden det er en månede ? Dette er det jeg lurer på Med mindre annet er spesifisert, løper medlemskapet fra den dagen du melder deg inn. På innmeldingsdagen blir du belastet startavgift, pluss treningsavgift for resterende dager av inneværende måned. I 2010 er startavgiften kr. 100,- og veiledende treningsavgift kr. 295,- pr. mnd. Så vil det si at om jeg melder meg inn at jeg betaler 295 kr for de siste 15 dagene og må betale 295 kr til fra 1.januar eller vil det si at jeg blir belasta en summ som tilsvarer 15 dager med medlemskap som i dette tilfelle ville ligge på rundt 150 kr ? Noen av dere som trener på EVO ? hva gjorde dere ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det jeg stusser på er at de fleste sentere har betaling fra og med den dagen du melder deg inn eller først bruker elektronisk kort (om senteret har det) og en månede fra det Eks 20.januar til 20.Februar . Men siden det står: pluss treningsavgift for resterende dager av inneværende måned Det mystiske ordet her er Resterende , Noe som gjør meg nokså sikker på at betalingen på evo skjer den første dagen i hver månede , Men vil det si at jeg må betale full medlemsavgift for de siste 15 dagene i desember `? eller betaler jeg som sagt ca 150 kr siden halve måneden har gått ? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Ikke særlig mystisk. Hadde de ment at du skal betale for hele desember ville ordet "resterende" vært ganske malplassert Du blir belastet ~150kr for inneværende måned desember, og betaling går som vanlig i januar (295 den 1. hvis det er dagen de tar betalt i EVO) De fleste sentre gjør det slik, at de tar betaling fra dagens dato og en kalendermåned fremover, fra 15. til 15. har jeg aldri hørt om, hverken på de sentrene jeg har jobbet på eller vært medlem. Fra siden du selv lenket til: Med mindre annet er presisert, løper medlemskapet fra den dagen du melder deg inn. Dette gjelder også ved kampanjer og/eller tilbud. Den dagen du melder deg inn blir du belastet startavgift, samt treningsavgift for resterende dager av inneværende måned. Fra og med den første i påfølgende måned, blir du belastet en månedlig treningsavgift inntil du evt. velger å avslutte ditt medlemskap hos oss. Endret 13. desember 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå