torarv Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk i går opptateringen 2.3.5 på min HTC Desire HD, trykte på last ned og var virkelig happy. Når jeg skjekket telefonen en time senere sto det at det nye programmet var skadet og jeg måtte laste ned igjen. Det gikk ikke ann å trykke på last ned en gang til så eneste alternativet jeg hadde var å trykke på ''ikke nå'' Nå idagtidlig skulle jeg prøve igjen, men oppdateringsvarselen er ikke i varslingslinja. Nå er det ikke mulig å oppgradere den. Finner ikke ut hvordan jeg skal få lastet det ned igjen. Har sykt lyst på 2.3.5 og htc Sense 3.0.. Har også prøvd å gått inn på Innstillinger -- Om telefonen -- Programvareoppdateringer -- Skjekk nå uten hell.. det som kommer opp er at '' Telefon er oppdatert. Ingen oppdateringer finnes for telefonen. Har skjekket hvilken versjon som er på nå og det er 2.3.3 Noen tips til hvordan jeg kan få muligheten til å laste ned 2.3.5 igjen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan vel laste det ned via PCen med programvaren til HTC? Lenke til kommentar
torarv Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan vel laste det ned via PCen med programvaren til HTC? Om det er HTC Sync du mener så har jeg prøvd det idag og jeg fant ikke ut noe ? Har du noe veiledning? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan vel laste det ned via PCen med programvaren til HTC? Om det er HTC Sync du mener så har jeg prøvd det idag og jeg fant ikke ut noe ? Har du noe veiledning? Nei, desverre. Har brukt custom ROM siden dag 1, så jeg har ikke brukt det før. Lenke til kommentar
torarv Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan vel laste det ned via PCen med programvaren til HTC? Om det er HTC Sync du mener så har jeg prøvd det idag og jeg fant ikke ut noe ? Har du noe veiledning? Nei, desverre. Har brukt custom ROM siden dag 1, så jeg har ikke brukt det før. Gidder du å forklare hvordan du gjør det med ROM da? Jeg har fra før lastet ned ROM manager på telefonen ) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Først og fremst må du roote telefonen din. Du kan lese mer om hvordan du rooter her. Det finnes også guider på xda-developers.com Her finner du ROMs til Desire HD samt guider til hvordan du rooter Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Å roote telefonen er vel noe overkill bare for å få oppdatert telefonen? Med forbehold om feil, så trykker du på: Meny -> om telefonen -> programvareoppdateringer -> sjekkk nå Har selv root og kjører Miui, så dette var ut fra min dårlige hukommelse. Noe i denne retningen skal det da være, og du vil da få mulighet til å laste ned på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar
torarv Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for hjelpen, fikk det til tilslutt! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for hjelpen, fikk det til tilslutt! Å roote eller oppdateringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå