alex100 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Nå har jeg vannkjølingen koblet på denne måten: Pumpe -> Radiator1 -> Radiator2 -> GPU -> CPU -> Chip set -> det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe et y-stykke og koble det slik: Pumpe -> Radiator1 -> Radiator2 -> Y-stykke: -> GPU -> -> CPU -> Chipset -> -> Slangene samlest igjen før de går til pumpen tror dere det hadde vert bedre? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Trur ikke det er nødvendig med y-stykke. For sirkulasjonen blir mye dårligere i den delen som er "dobbel" her er sirkulasjonen halvert. Så det er like greit og seriekoble alt, men ta og gå til cpu først. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Trur ikke det er nødvendig med y-stykke. For sirkulasjonen blir mye dårligere i den delen som er "dobbel" her er sirkulasjonen halvert.Så det er like greit og seriekoble alt, men ta og gå til cpu først. ang. det med å koble til cpu først: jeg har prøvd det. merket ikke mye forskjell, og jeg prioriterer og klokke skjermkortet 10 mhz mer, enn cpu 10 mhz mer. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Men du, hva gjør denna posten under Prosessor og overklokking? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Men du, hva gjør denna posten under Prosessor og overklokking? ahh. dritt! trodde jeg posta den vannkjøling. satt å sweepa i gjennom overklokkings delen. men det er bare å flytte den eller og stenge den hvis en moderator kommer. jeg har fått svar. men beklager! Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ang. det med å koble til cpu først: jeg har prøvd det. merket ikke mye forskjell, og jeg prioriterer og klokke skjermkortet 10 mhz mer, enn cpu 10 mhz mer. ok, fårstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå