ppplll Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg jobber på en Rema butikk. Har jobbet der siden starten av september. Jeg går på skole ved siden av. Når jeg begynte sa jeg til sjefen at han måtte bare sette meg opp etter skolen de første ukene,så jeg kom inn i deres system. Og etter disse ukene da, så fikk jeg en "muntlig kontrakt" at jeg jobbet annen vær helg i partalls uke. Men nå nærmer det seg juletider, og butikken skal ha døgn åpent. Jeg har INGEN kontrakt på at jeg skal jobbe annen vær helg eller noe. Og så sier sjefen min at jeg ikke får dra hjem før lille julaften på dagen. Fordi det er så mye å gjøre og de skal ha døgnåpent. Og at jeg må komme tilbake 3-4 juledag å jobbe igjen. Hva har jeg krav på egentlig? Jeg har jo ingen kontrakt. Trenger hjelp og noens synspunkter. HASTER! TAKK FOR SVAR Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du har krav på og takke nei til jobb akkurat når du vil. Han har ingen rett til å tvinge deg til å jobbe. Forresten utrolig sleip oppførsel fra sjefen din. Hadde ikke orket å jobbe for han mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå