Aetius Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan har brukerne taklet mørketidens inntog? Se brukernes beste novemberbilder 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Koselig å titte gjennom flotte bilder fra kjente og kjære brukere. Som alltid er det svært gode bilder som blir presentert i denne artikkelen, og nivået har vel aldri vært så høyt som det var i november måned. Gratulerer til alle de som fikk bildene sine nevnt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Mange fine landskapsbilder, for eksempel med kupert terreng fra DeViSoR. 3 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tits or GTFO! ...oh, right. 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ei god veke for meg. Bilete i novemberoppsumeringa, og dagens bilete på yr.no Som om ikkje det var nok, fann eg igjen snøggkoplingsplata til stativet mitt (som viste seg å vera festa på kameraet heile tida!!) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får nesten gi meg mens leken er god!! Andre måned jeg har blitt plukket til denne bildetråden, dette kan jo nesten bli en vane!! Dette var gøy, hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli plukket ut denne måneden. Da jeg syntes at kvaliteten på bildene var bare helt rå denne gangen!! Men gøy lell da!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ei god veke for meg. Bilete i novemberoppsumeringa, og dagens bilete på yr.no Som om ikkje det var nok, fann eg igjen snøggkoplingsplata til stativet mitt (som viste seg å vera festa på kameraet heile tida!!) 3 av 3 - ikke dårlig. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dæven døtte. Tre bilder med gitt. Hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Når jeg ser de flotte bildene her for så å kikke gjennom min egen samling fra samme periode, så blir jeg nærmest deprimert. 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er deilig å se det høye nivået! Gir meg lyst (og inspirasjon) til å jobbe enda hardere med mine egne bilder. 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Takker for ros og syns det er sweet at enda et av mine bilder er med i månedstråden! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Masse flott her! Meget høyt nivå på bildene. Nesten så jeg har lyst å ta kameraet og løpe for å ta noen bilder selv......, men så kommer jeg på at jeg sitter på jobb og jobber overtid.... (igjen). Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ...snøggkoplingsplata... Fantastisk ord (og bildet ditt også, forresten!) Jeg er veldig fornøyd med å være med i denne artikkelen - takktakktakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Positivt overrasket over å ha fått med to bilder denne gangen også. Spesielt mtp. at jeg har hatt en særs slapp fotoperiode. Selfølgelig kudos til samtlige medlemmer som har bidratt til veldig mange flotte bilder, selv om ikke alle ble presentert i denne artikkelen. =) Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Flotte bilder, og denne månedstråden har jeg begynt å se fram til! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noe så vakkert som en naken kvinnekropp er det direkte vanskelig å fotografere på en stygg måte. Nope, og så var det variabelen om hva som er en vakker kvinnekropp på toppen ... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dere er meget flinke fotografer. Imponerende! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flotte bilder som fortjente ekstra oppmerksomhet Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hyggelig å bli nevnt og vurdert av akam Og utrolig mange flotte bilder presenteres igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg