mobilen.no Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Mange er blitt lurt av tynn plastfilm. Slik blir du kvitt ripene på din Sony Ericsson Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dette hadde jeg på min LG Optimus 2x også.. tynn film fra babrikk i tillegg til den ytterfilmen Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hæhæhæh! Nå har jeg aldri..! Den filmen jeg nettopp fjernet satt skikkelig og var kjempetykk! Ble jo en helt ny mobil, dette. Kniis 2 Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Og jeg som tenkte det snart var på tide å kjøpe en ny plastfilm til Arc'en min etter at den gamle var slitt og full av luftbobler.... Herlig! Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nå kan jeg la merke til min Xperia Arc som har en film som limer fast i mobil skjermen. Det spiller ingen roller fordi skjermen til mobilen min laget av herdet glass som unngå riperne . Men mobil skjermen har allerede en film bedre enn ingenting . Herlig da !!! Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er bare å takke for det tipset. Selv irriterte jeg meg ganske mye over at jeg hadde fått noen stygge riper i skjermen på min Xperia Play. Men nå er jo skjermen blank og fin 1 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har nå fjernet den fra min Xperia Arc, men angerer hadde ikke noe ripper på den, men ble bare nysgjerrig. Den satt så godt. Nå er sjansen for å få ripper større :/ Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har nå fjernet den fra min Xperia Arc, men angerer hadde ikke noe ripper på den, men ble bare nysgjerrig. Den satt så godt. Nå er sjansen for å få ripper større :/ Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, jeg forventet kommentarer av kaliberet "man må være passe teit for å ikke oppdage at det er film på skjermen" her, så jeg ble overrasket over å se at så mange av dere ikke hadde oppdaget det. Var den virkelig så vanskelig å se? Syntes det ovale kuttet over "Sony Ericsson" på bildet gjorde den ganske tydelig nemlig. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan anbefale Zagg (fåes kjøpt på bl.a. Spaceworld). Man ser kanskje at det ligger en film på skjermen, men man slipper i alle fall riper i skjermen. Zagg tåler veldig mye! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Slik beskyttelsesfilm hjalp godt dengang man hadde plastskjermer, men glass tåler mye så lenge man holder dem unna sand og stein. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Eller er så dum at man legger den med skjermen ned på et litt skittent utekafébord, for så å skyve den til siden når pilsen kommer... Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gjelder dette x10 mini pro også? Jeg finner ingen film Lenke til kommentar
kj2 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fra Amobil sin test av Xperia Ray: "Glasset du finner i Xperia ray skal være ripebestandig, men det ble noen riper i løpet av testperioden. Binderstesten ble heller ikke bestått, og en saftig ripe kom til syne." Var kanskje disse ripene også kun i plastfilmen? Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Betyr det at man skal ta det av og ta på en ny en? Ble litt overrasket faktisk! La ikke merke til den filmen som var på allerede da jeg fikk mobilen Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 derfor skjermen var ripete... har hatt en arc i 5mnd nå tok av filmen nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg