milani Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei Skulle egentlig kjøpte en canon s100 til pappa til jul, men ser ut som den ikke kommer før etter nyttår noen steder:(, så nå er jeg på utkikk etter en god erstatning. Hva ville dere anbefalt da? Tenkte helst på canon, men andre forslag tas også i mot:) takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Forgjengeren S95 er glimrende. Kikk også på Panasonic LX-5 og Olympus XZ-1, samt min personlige favoritt i klassen - Fujifilm X10. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Trenger da vel ikke gjøre noe om han får kameraet etter jul? Si at du har bestilt. Juleaften kan bli like bra med det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Et gavekort pålydende et stk Canon S100, selv om det er jækla kipt og ikke kunne tukle med det på julekvelden Ellers så er jeg enig at S95 er en god erstatter. Endret 13. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
It_girl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Canon powershot s100 finnes i noen av japan foto butikkene, kjøpte en selv i dag jippi Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Forgjengeren S95 er glimrende. Kikk også på Panasonic LX-5 og Olympus XZ-1, samt min personlige favoritt i klassen - Fujifilm X10. Spørs om xz-1 kan vurderes med S100 da sistnevnte ihvertfall stiller i en egen klasse på flere områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå