Tekno Brukeren Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Håper Asus Transformer kommer med windows 8. Når windows 8 kommer ut. Lenke til kommentar
hermanimittveien Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ca når kommer den til Norge? Er det i slutten av januar? Og eventuell pris? Lenke til kommentar
tronderbo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har noen peiling på når den kommer for salg? evt nettbutikker der det går an å bestille ? Lenke til kommentar
tronderbo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Må ha denne! noen som vet når og hvem den dukker opp hos først? 1 Lenke til kommentar
Saapster Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Går det an å få kjøpt denne i butikker i Bergen idag? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for). Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus. Store spørsmålet... Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm. Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for). Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus. Store spørsmålet... Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm. Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden? Jeg tror ikke noen tablet (med eller uten tastatur) er beregnet på det bruket du skisserer. Du er klar over at Transformer Prime kjører Android? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Video vil være 1080p mens nettleseren nok vil holde seg på 720p. Lenke til kommentar
THX Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vet den kjører Android ja, men den har alt jeg trenger Synd den ikke kan kjøre annen oppløsning med ekstern skjerm, hadde blitt en PC erstatter for meg også da Lenke til kommentar
tryakim Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 jeg vurderer å bestille en transformer prime fra usa. er det noen farer forbundet med det eller er den helt lik som den man får i Norge. jeg har ikke tenkt å bestille tastaturet. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 jeg vurderer å bestille en transformer prime fra usa. er det noen farer forbundet med det eller er den helt lik som den man får i Norge. jeg har ikke tenkt å bestille tastaturet. Sjekk om laderen takler 230v. Mest sannsynlig gjør den det. Noe man også bør være obs på er at garantien ofte kun gjelder i USA, med mindre man betaler ekstra. Man får heller ikke reklamasjonrett, slik man får om man kjøper i Norge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tror heller jeg biter i det sure eplet og venter til lansering innenfor landets grenser jeg. Vurderer å kjøpe en iPad 2 til madammen, så da kan jeg lo leke meg litt med den frem til Asus endelig får fingen ut Lenke til kommentar
elisabethvv Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kva trur dokke, iPad 3 eller Transformer Prime? Trur iPad 3 blir knallbra, men slår den Prime? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva skal du vurdere når Ipad 3 endelig kommer, da er det jo garantert noe annet på gang fra de andre. Osv osv osv... Tror uansett ikke ipad3 kommer til å være noe voldsomt. Blir vel vanlig, overhypa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tror nok høyere oppløsning blir den største nyheten hva iPad 3 angår Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tror nok høyere oppløsning blir den største nyheten hva iPad 3 angår Og en ny litt raskere CPU; tipper fortsatt to-kjerner, men 1.2 - 1.4Ghz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 ALtfor mange som ikke skjønner forskjell på CPU og GPU hva tablets angår. Det fører fort til feilkjøp Lenke til kommentar
sirikit Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er ingen nettbutikker som har Transformer inne. Nærmeste jeg så var netonnet som skal få den inn 10.1.12. Jeg bestilte med en gang, men ser i ettertid at dette er en TF101. Noen som vet når TF201 vil bli lansert? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som vet når TF201 vil bli lansert? Neppe. Jeg vil tro at det fort kan en måned eller to før de er i butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg