Gå til innhold

Test: Asus Transformer Prime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for).

Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus.

Store spørsmålet...

Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm.

Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden?

Lenke til kommentar

Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for).

Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus.

Store spørsmålet...

Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm.

Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden?

Jeg tror ikke noen tablet (med eller uten tastatur) er beregnet på det bruket du skisserer. Du er klar over at Transformer Prime kjører Android?

Lenke til kommentar

jeg vurderer å bestille en transformer prime fra usa. er det noen farer forbundet med det eller er den helt lik som den man får i Norge. jeg har ikke tenkt å bestille tastaturet.

Sjekk om laderen takler 230v. Mest sannsynlig gjør den det. Noe man også bør være obs på er at garantien ofte kun gjelder i USA, med mindre man betaler ekstra. Man får heller ikke reklamasjonrett, slik man får om man kjøper i Norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...