fjarle Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Foreløpig er den ikke kommet i salg, så vi er litt usikre der. Prisen vi har fått er inkludert dokken, men vi kan undersøke med Asus i morgen. Den forrige Transformeren ble solgt også uten. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) En sårt etterlengtet test! Kjenner jeg har denne litt urolige og kvalmende følelsen jeg får når det er en ny dubbeditt som jeg virkelig har lyst på. Jeg er spent på å høre om det går an å velge uten dock. Føler meg sikker på at jeg har hørt at det skal være mulig å velge, men jeg kan ikke huske hvor. Blir interessant å se hva prisforskjellen er hvis det er tilfellet. Jeg kan se for meg at en dock sikkert er kjekt å ha, men jeg kan også se for meg at den blir liggende i en skuff 90% av tiden. EDIT: Leif hadde sneket seg inn. Endret 13. desember 2011 av LordErik Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dette er et må ha produkt.. Nå gjenstår det bare å finne en plass som selger. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bruker den samme dock som den andre Transformer Pad'n? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bruker den samme dock som den andre Transformer Pad'n? Nei, de er ikke kompatibel med hverandre Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg kan se for meg at en dock sikkert er kjekt å ha, men jeg kan også se for meg at den blir liggende i en skuff 90% av tiden.EDIT: Leif hadde sneket seg inn. Som eier av forrige Transformer med dock kan jeg si at jeg aldri kunne tenkt meg å eid et nettbrett uten tilsvarende dockløsning. Skulle du f.eks skrevet et innlegg av størrelsen du nettopp skrev, ville du fort fått fnatt av on-screen tastatur. For meg er det 50/50 docka eller ikke. Til lesing blir det uten dock, til lett surfing o.l foretrekker jeg docken ikke bare pga tastatur, men også fordi jeg slipper å holde skjermen konstant. Evt bare ha den stående på skrivebordet klar til dyst. s69: Vi forsøkte en vanlig 3G-penn fra Telenor uten hell. Det som iallfall virker er de små lommeruterne fra Telenor og Netcom. WiFi er ukomplisert Til forrige Transformer kunne man legge inn en kernelmodul som åpna for bruk av 3g-penner. Det krevde dog root-tilgang. Det vil vel vise seg hvorvidt Asus har låst ned bootloadern sin som de gjorde på de siste revisjonene. Disse kunne ikke altså ikke rootes. Så, den kan ikke bruke 3g "out of the box", men om den er rootbar tar det nok ikke mange dagene før noen har en løsning på det. Endret 13. desember 2011 av Dummst Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har hittil ment at de kom til å bli en Galaxy på meg, men det endret seg nå gitt. Ingen 3G er bare pluss for meg. Fin test her. Lenke til kommentar
kireo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Må ha, bare må ha. Tilgjengelighet i Norge når?? Kommer den i butikken før jul? 5000 inkl. dock var en fin pris. Vekten ligger midt i mellom ipad2 og tab 10.1?!? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Side 3, spesifikasjonsvinduet: Videopptak: 1920 x 1080 piksler (720p) Litt fort i svingene? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vet forresten noen om man får gode applikasjoner for: FTP og noe ala notepad++ for android? (som fungerer på nettbrett også). Jeg kunne fint brukt et slikt nettbrett til programmering tror jeg, i notepad++, men da må jeg ha FTP og litt annet. Eksisterer vel helt sikkert, men Lenke til kommentar
HWHAsker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Klarer den å spille av filer med DTS, DTS HD-MA, DD ES, Dolby TrueHD å dekode lyden på enheten. Klarer den å bitstreame filer med DTS, DTS HD-MA, Dolby TrueHD og sende lyden via HDMI? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Javell, å komme med en slik vannvittig positiv omtale i disse juletider, med gaver og ellers økt pengeforbruk..er bare slemt Du verden, må virkelig si at dette her frister helt latterlig mye. Endret 13. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Olavxxx: Oisann! Ja, der kan du se. Jeg fikser Takk! HWHAsker: Oi! Der sa du jaggu noe. Jeg trodde vi hadde gått ganske grundig til verks med testfilene våre. Jeg blir nødt til å kode noen nye. Vi er ikke helt ferdige med Transformer Prime ennå Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Denne med Windows 8 på nå takk! 3 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg lurer fælt på hva som skjer med nettbrett/ultraportabel markedet fremover.. Det kommer jo mange ultraportable og jeg lurer på om ikke dette markedet vil smeltes sammen om 1-2 år? Når man får ultraportable ned i 5-7000kr med god batterilevetid, touch og muligens avtagbart tastatur, så mister man vel behovet for nettbrett.. Ev. må nettbrettene ha ytelsen opp på ultraportable pc'ers nivå Jeg liker begge deler, for all del.. Jeg bare tenker at differansen mellom nettbrett og ultraportable vil viskes ut, ev. vil den ene forsvinne... Når slutter noe å være nettbrett og når slutter det å være ultraportabel? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kan se for meg at en dock sikkert er kjekt å ha, men jeg kan også se for meg at den blir liggende i en skuff 90% av tiden.EDIT: Leif hadde sneket seg inn. Som eier av forrige Transformer med dock kan jeg si at jeg aldri kunne tenkt meg å eid et nettbrett uten tilsvarende dockløsning. Skulle du f.eks skrevet et innlegg av størrelsen du nettopp skrev, ville du fort fått fnatt av on-screen tastatur. For meg er det 50/50 docka eller ikke. Til lesing blir det uten dock, til lett surfing o.l foretrekker jeg docken ikke bare pga tastatur, men også fordi jeg slipper å holde skjermen konstant. Evt bare ha den stående på skrivebordet klar til dyst. Ah. Takk for tipset. Jeg får tenke nøye gjennom hva jeg faktisk har tenkt å bruke den til før jeg bestemmer meg. Jeg tar ikke så mye notater under forelesninger, og oppgaveskriving tar jeg uansett på laptoppen, så jeg er fremdeles litt usikker. Problemet er nok at jeg egentlig ikke har et reelt behov for et nettbrett, jeg har bare veldig lyst på. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til enda. 2 Lenke til kommentar
HWHAsker Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 HWHAsker: Oi! Der sa du jaggu noe. Jeg trodde vi hadde gått ganske grundig til verks med testfilene våre. Jeg blir nødt til å kode noen nye. Vi er ikke helt ferdige med Transformer Prime ennå Du kan bruke mkvmerge GUI fra MKVToolNix å remuxe .m2ts filene til MKV. Hvis du skal lage noen nye testfiler så er jeg også spent på hvordan forsjellige enheter takler VC-1 som er en av standardene på Bluray. Ta gjerne å mux inn en norsk .srt undertekst med mkvmerge for teste underteksting og norske tegn i underteksting. Lenke til kommentar
laratij Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hva er forskjell i mellom den nye og den gamle transformer pad? Ser ingen uten om super prosessor og super grafikk?? Som man egentlig ikke trenger for vanlig bruk uten spilling. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Blir 64gb'en lansert samtidig som 32gb'n? Takk for en flott test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg