feldur Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hjupur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Et artig bilde, savner å se øynene på hesten. Full av futt :o) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 bildet ville nok vert greit det, hadde det ikke vært for bakgrunnen.. bakgrunnen er etter min mening like viktig som hoved motivet, og her er det for mye gjerde strenger og stolpen ødelegger også.. når bakgrunnen er så nær hoved motivet som her er det veldig vanskelig.. mitt råd er derfor å påse at man har tilstrekkelig med avstand til bakgrunnen slik at man kan klare å få en " blurry" bakgrunn. tenk alletide på bakgrunnen når man tar bilder av fugler og dyr. 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hesten er flott! Men enig med fotogigen her at bakgrunnen forstyrrer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Omgivelsene ødelegger nok et ellers brukbart motiv...! Ser nesten ut som om den har viklet seg inn i noe kfr. rundt/bak bakbenet nede til ve.. ! 3'er! Lenke til kommentar
feldur Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 heheh nei har ikke viklet seg inn.men ett godt tips der fotogigen ,det skal jeg ta med med i min lærdom .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg