Gå til innhold

Nytt kabinett fra Chenbro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kunne vært fett hvis det ikke hadde vært for den gyselige fargen på fronten! :cry:

 

hey, med litt modding så hadde jo cbbise kanskje blitt noe å se på da, hvor er modder spiriten da gutt? :wink:

 

mvh knutern_

Joda.. seff hadde jeg tatt fram sprayboksen min! Må si at skjermen min bare fikk muligheten til å være den stygge grå/hvit fargen i én dag før den ble spraylakkert! :wink:

Lenke til kommentar
..., det er jo så gyselig som det går ann å få det :o

Nåja ikke helt enig der, det kunne vært ennå styggere dersom de hadde lagp på noen svære grønne prikker utenpå den oransje fronten. :D

 

 

Når det er sagt så bør de jo ta et hint og komme med flere forskjellige farger. Vil være overrasket dersom de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Joda.. seff hadde jeg tatt fram sprayboksen min! Må si at skjermen min bare fikk muligheten til å være den stygge grå/hvit fargen i én dag før den ble spraylakkert!

 

off topic

Bilde? Synes skjermer er litt tunge å se på når en spiller... for kantene er så lyse.

 

mvh knutern_

Har desverre ikke tilgang til digikamera men det ble veldig bra! Kjøpte billig spraylakk på Europris til 30kr boksen. Det er viktig å passe på at man tar mange tynne strøk, tolmodighet er tingen! :wink:

Lenke til kommentar
et ord: fytti katta :grumpy:

 

trur det er 2 ord :roll::roll:

 

kabinettet har eit meget godt potensial. Sidedøra er jo flott og framsida er for så vidt ikkje så galen sett bort ifra at de valgte ein forferdelig farge.

 

Konklusjon: Ser ut som eit bra kabinett med gode løsninger. Fin sidedør. Fargen er forferdelig. Øverste halvdel av framsida kunne vert forbedra.

 

Dersom du tar bort øvre halvdel og gjer den brune fargen om til blå så vil eg nok si at kabinettet er ganske fint eg.

 

Enig med Jattajatta, den blå og sølv versjonen av kabinettet var ganske stilig. De ovale slotene ser litt merekelig ut, men på lang nær det værste eg har sett.

Lenke til kommentar

Dette kabinettet er direkte nydelig. Hva er kulere et litt kontroversielt kabinett?

 

Folk er ute etter kabinetter som andre mennesker legger merke til. Hva mere kan du be om, ved dette kabinettet?

 

For ikke å snakke om prisen. Dette er jo direkte billig. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette?

 

DETTE ER KUNST :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...