rosapanter Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har oppdatert min htc incredible s til android v. 2.3.5 og sense v. 3.0. Etter oppdateringen har skjermlåsen blitt oppdatert og det har kommet fire snarveier når skjermen er låst: Telefon-Epost-Kamera-Meldinger. Er det mulig å endre på disse snarveiene? Jeg bruker ikke Epost-funksjonen til htc, men gmail. Så da er den snarveien bortkasta. skulle gjerne byttet den ut med gmail. Lenke til kommentar
ls44mm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Eller mener du hvordan du får den til å bli sånn som den var før? Altså før oppdateringen? Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er i hvert fall på jakt etter en løsning på å få lockscreen tilbake til det utseende den hadde før oppdateringen nå, så hvis noen vet noe, skrik ut! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er i hvert fall på jakt etter en løsning på å få lockscreen tilbake til det utseende den hadde før oppdateringen nå, så hvis noen vet noe, skrik ut! Vet ikke om noen måte å gjøre det på. Hva er problemet med den nye? Sannsynligvis lettere å tilpasse den. Lenke til kommentar
jorrik Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har oppdatert min htc incredible s til android v. 2.3.5 og sense v. 3.0. Etter oppdateringen har skjermlåsen blitt oppdatert og det har kommet fire snarveier når skjermen er låst: Telefon-Epost-Kamera-Meldinger. Er det mulig å endre på disse snarveiene? Jeg bruker ikke Epost-funksjonen til htc, men gmail. Så da er den snarveien bortkasta. skulle gjerne byttet den ut med gmail. Du får endret dette ved å trykke på meny --> personlig gjøre, velg så alternativ lås skjerm. Der kan du velge om du vil ha forskjellige widget på lock screen og du kan ender applikasjoner på lock screen ved å gå inn på innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå