Gå til innhold

Cool Edit Pro 2

MadsES

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel..... jeg vet, men det har jo ikke jeg lov å si!

og forresten for å ha lixom sagt det

(siden moderatorene snart er på nakken din),

man skal ikke laste ned piratkopiert programvare! det er veldi fy-fy..... og ikke særli lurt å spørre om hær på hw.no.

Prøv iRC du!

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Vel han skulle jo ha en DEMOVERSION for å konvertere fra wav & mp3 til "MOBILFORMAT". Så feilen er overskriften som skulle vært: For å konvertere til mob format, hvilket progam gjør dette ?, kan jeg bruke CoolEditPro ? , og hvor finner jeg en demo version ? :-)

Men han kom imål uten at vi fikk helt panik her på forumet, for feil bruk av subject og antydninger til cracking ...

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Vel han skulle jo ha en DEMOVERSION for å konvertere fra wav & mp3 til "MOBILFORMAT". Så feilen er overskriften som skulle vært: For å konvertere til mob format, hvilket progam gjør dette ?, kan jeg bruke CoolEditPro ? , og hvor finner jeg en demo version ? :-)

Men han kom imål uten at vi fikk helt panik her på forumet, for feil bruk av subject og antydninger til cracking ...

:lol::lol::lol:

Hehe... du har et poeng... men du vet like godt som meg at av og til dukker det opp et par warez-n00bs som tror at det er på slike forum som dette man finner ting. og spørsmålet

"hvor kan jeg laste ned cool edit 2 pro gratis?"

er noe jeg antok kom fra en slik nybegynner:)

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg laste det ned gratis?

hva med å prøve et sånt fildelingsprogram ? Syns og å huske at det er noe som heter kazaa :roll:

Du er herved advart for å ha brutt retningslinjene, punkt 6. Du oppfordrer til å drive piratvirksomhet, noe som ikke er tillatt.

Og som det er nevnt - Cool Edit kan lastes ned som demo. Funker kjempebra, og demoen er god nok når man skal jobbe med et par filer. Har man mer "profesjonelle" behov, kjøper man programmet. Så enkelt er det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...