Blank_File Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Som lyn fra klar himmel annonserte Steam, for en ukes tid siden, at Flatout 3 kommer i salg i dag. Jeg har søkt nettet rundt etter info om spillet, men finner ikke en dritt som er nyttig annet enn trailere. Trailerene ser tragiske ut og det er heller ikke BugBear som utvikler spillet. Dermed er jeg ekstremt skeptisk. Vi skal dog ha LAN i jula og det må nødvendigvis spilles Flatout. Spørsmålet er bare om det blir 3 eller 2. Konge hvis noen kjøper det og gidder å skrive litt om det. Inntil det kommer en demo eller en "stor demo" eller en anmeldelse så forholder jeg meg (u)rolig. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det kommer nok noen anmeldelser etter hvert, vil jeg tro. Var jo populære spill dette, så noe annet ville vært merkelig. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det kommer nok noen anmeldelser etter hvert, vil jeg tro. Var jo populære spill dette, så noe annet ville vært merkelig. Ja var de egentlig det? Hvorfor har da Empire bestemt seg for å la Take6 utvikle 3'eren? Jeg ser på Bugbears facebookside at de er like sjokkert som meg over denne utgivelsen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Øh.... Flatout 3 heter Flatout: Ultimate Carnage og kom i 2007... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Øh.... Flatout 3 heter Flatout: Ultimate Carnage og kom i 2007... Nei har tar du feil. Ultimate Carnage er ikke treeren, men smidd under samme lest som Flatout 2. Det nyeste spillet i serien heter Flatout 3: Chaos & Destruction. http://www.flatout3chaosdestruction.com/ Håper det kommer noen anmeldelser eller demo i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Jaja. Da begynner det å komme inn litt på metacritic og det ser ikke akkurat lovende ut. Jeg tror vi styrer unna Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jau, ser ikke lovende ut. Så tendensene til det som nevnes av brukerne på metacritic i traileren til spillet også, egentlig. Endret 14. desember 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Øh.... Flatout 3 heter Flatout: Ultimate Carnage og kom i 2007... Nei har tar du feil. Ultimate Carnage er ikke treeren, men smidd under samme lest som Flatout 2. Det nyeste spillet i serien heter Flatout 3: Chaos & Destruction. http://www.flatout3c...estruction.com/ Håper det kommer noen anmeldelser eller demo i nærmeste fremtid. Hehe, den var ny. Jo, FlatOut: Ultimate Carnage er det tredje spillet i serien og var derfor kjent lenge som FlatOut 3. At de nå lager enda et FlatOut 3 høres rart ut, men jeg skal ikke krangle på det. Spesielt ikke etter Heretic, Heretic 2: Hexen, Hexen 2 og Heretic 2. Navn kan være ganske forvirrende til tider. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Da har jeg tatt meg den friheten å teste en "stor" demo. Etter 15 minutter ble galskapet avinstallert og fjernet for godt. 1. Spillet har lite, eller ingenting med det jeg kjenner som Flatout fra Bugbear. 2. Spillet var, helt isolert sett, ufattelig dårlig! Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Da har jeg tatt meg den friheten å teste en "stor" demo. Etter 15 minutter ble galskapet avinstallert og fjernet for godt. 1. Spillet har lite, eller ingenting med det jeg kjenner som Flatout fra Bugbear. 2. Spillet var, helt isolert sett, ufattelig dårlig! Jeg er sikkert tidenes største flatout fan! har brukt hundrevis av timer både på 1ern 2ern å UC... og jeg kan med handa på hjertet si at flatout 3 er et av de dårligste bilspillene jeg har prøvd!! helt forferdelig! det virker som en tilig prototype av et spill som noen har gitt opp. Og fysikkmotoren i spillet minner om bilspill fra midten av 90-tallet. Flatout-serien er nokk ødelagt for godt etter dette spillet.... skjønner ikke hvorfor bugbear ikke utviklet 3-ern.. kunne ikke de ha forlatt burnoutklonen ridgeracer unbounded å laget flatout 3 istede? HUFF! får satse på at codemasters virkelig går for flatout-stilen med dirt:showdown eller hva det heter! Endret 15. desember 2011 av trondgtrond Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Nå syns jeg at Burnout også er morsomt og har troa på det Bugbear gjør med Ridge Racer, men det er ikke som Flatout. Det gjør, som du nevner, skuffelsen enda større at vi antagelig aldri får se et bra Flatout spill igjen... ( Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) FO1 og 2 er vel noen av de få kjørespillene jeg noensinne har brydd meg om. Men ble fort så skeptisk til FO3 at det var uaktuelt å forhåndskjøpe. For det første lukter en sånn "sniklansering" veldig av at de skal selge mest mulig på navnet før noen fikk mulighet til å se nærmere på det. Dessuten så f.eks. fysikken i de videoene jeg så helt annerledes ut enn de andre spillene i serien, veldig "arkade" aktig, uten noen overbevisende tyngde osv. Jeg har egentlig bare fulgt litt med på steamforumet til serien, og det har vel vært mye klaging, selv om noen har vært litt positive også. Såvidt jeg har skjønt er ikke bare kjørefølelsen helt annerledes, men de har f.eks. fjernet career mode, muligheten til å tjene penger for å oppgradere biler osv, samt at spillet generelt virker "billig". (Nå er det jo ikke priset som en AAA tittel, heller, men likevel..) En positiv ting er at en representant fra utvikleren (visstnok prosjektlederen eller noe sånt) er veldig aktiv på forumet, kommer med info, tar imot forslag osv, og det er visst en patch på vei som legger til f.eks. "classic mode", en mod som gjør fysikken, farten osv mer lik de gamle spillene. (I patchen etter den skal det legges til "geometry deformation", sånn at bilene blir mer og mer vræka, noe som av en eller annen ikke var der ved release, bortsett fra at dørene faller av eller noe sånt) Så om ikke annet er de interessert i å forbedre spillet sitt, og gjøre fansen litt mer fornøyde. Om det noensinne blir det helt store av den grunn er vel kanskje tvilsomt, og det spørs vel også hvor lenge de har mulighet til å jobbe videre med det, men kanskje det blir verdt et kjøp ved et salg om en stund. Det er også en demo på vei som skal inneholde patch 1 og 2 forbedringene. Endret 16. desember 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 å prøve å forbedre flatout 3 er ikke vits... lettere å bygge hele spillet på nytt... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Oddly enough, it's the chaos and destruction that derail FlatOut 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå