cslol Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei jeg lurte på om noen plis kunne forklare meg hvordan tegningen på word fila funker når de forskjellige knappen trykkes på Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei jeg lurte på om noen plis kunne forklare meg hvordan tegningen på word fila funker når de forskjellige knappen trykkes på Du har ikke lastet den opp(Word filen). Last den opp, så skal jeg ta en titt. Lenke til kommentar
cslol Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 210 Beskrive virkemåten.docx Hei jeg lurte på om noen plis kunne forklare meg hvordan tegningen på word fila funker når de forskjellige knappen trykkes på Du har ikke lastet den opp(Word filen). Last den opp, så skal jeg ta en titt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det bare jeg som ikke ser noen tegning? Lenke til kommentar
cslol Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke ser noen tegning? den skal nå ligge ovenfor teksten på den siste jeg skrev210 Beskrive virkemåten.docx Endret 14. desember 2011 av cslol Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Den skal ligge der. Du må bare trykke "aktiver redigering" øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå