Odesseiron Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Richard Garriott er visst i samtaler med EA om å få omdøpe prosjektet sitt. Les hele saken Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 La oss få litt skikkelig world pvp! Glimrende nyheter, UO er der oppe med SWG for min del. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det snakk om et nytt Ultima MMO, eller et nytt spill i Ultima? Synes overskriften var litt forvirrende. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det er snakk om at Richard Garriott utvikler et nytt rollespill som han ikke vil røpe konseptet for, men som kan bli Ultima Online om han får rett til å bruke navnet av EA Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håper han klarer å holde seg tro mot Ultima-røttene. Vi trenger ikke mer Tabula Rasa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 UO er noe av de beste minnene jeg har av dataspill generelt, var helt forelsket i serien. Men har svært liten tro at han klarer holde seg til Ultima røttene, siden demografen er helt snudd på hodet grunnet WoW og andre kjente MMO's. Spennende å se! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Is it Ultima Online? Nope, it's Chuck Testa. With an arrow in the knee. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Is it Ultima Online? Nope, it's Chuck Testa. With an arrow in the knee. Off-topic (som sågar består av teite mem-er) dropper vi Lenke til kommentar
Eleth Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 OOOOoooooooo!!! (oOOOOooOOOOooo som det heter på dauing språk i UO) Jeg GLEDER meg om dette er sant Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Garriott har stått bak Wing Commander? Javel? Trodde det var Chris Roberts jeg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Garriott har stått bak Wing Commander? Javel? Trodde det var Chris Roberts jeg. Chris Roberts er designeren for Wing Commander, ja. Tanken her var å skildre at Garriotts selskap Origin også stod bak den suksessen. Jeg omskriver så det kommer tydeligere frem, og beklager misforståelsen Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ser at Tabula Rasa fungerer som bakgrunnsbilde på "rom-bildet". Er Garriot knyttet til TR? I såfall lover vel ikke det så godt for videre MMO'er? Endret 14. desember 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Richard Garriott var sjefsprodusent for Tabula Rasa, ja. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Håper ikke det jeg nå skriver blir sett på som OT, for det hadde vært interessant å gå litt inn på Tabula Rasa og særlig hvorfor det feilet, for å se om ny "UO" også vil feile. Har ikke erfaring med det selv da jeg ikke er så pro cyberpunk og sci-fi i MMO (hvis ikke Blizzard lager det). Sånn sett er UO veldig mye mer spennende. Uansett tilbake til TR, googlet det litt og fant så mange vage konklusjoner, og ufullstendig forklaringer. Var dårlig launch (hva enn det betyr), dårlig tutorial og grinding problemet? Endret 14. desember 2011 av maanemann Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Mange gode minner der.... håper bare at du ikke må holde på 1 time i "powerhour" for å gaine 0,1% i en skill. Det var 8 skills som totalt skulle ha 100%... tok tid, men for et spill. Satt med en kamerat og delte et modem som tusla på 28.8. Var tider det. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Spm til dere som har spilt UO (1)... Ser at websider skriver at Garriot ser både alver og sci fi som fantasy setting. Dette nye "UO2" skal ha fantasy setting. Hadde UO sci fi elementer (les romskip, og andre high tech greier) ? Endret 15. desember 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Corvwyn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De jobbet på et UO2 som ble kansellert. Så egentlig ganske lovende ut. Det var litt miks av cyberpunk og fantasy, med hjelp av bl.a. Todd McFarlane (Spawn etc.). Nå har jeg ikke spillt UO på 10 år, men deler av disse ideene kom vel med Lord Blackthorn's revenge. Litt uvant, men greit å utfordre sjangrene litt. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De jobbet på et UO2 som ble kansellert. Så egentlig ganske lovende ut. Det var litt miks av cyberpunk og fantasy, med hjelp av bl.a. Todd McFarlane (Spawn etc.). Nå har jeg ikke spillt UO på 10 år, men deler av disse ideene kom vel med Lord Blackthorn's revenge. Litt uvant, men greit å utfordre sjangrene litt. Ok takk, slipper å følge dette da. Moving on. Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Spm til dere som har spilt UO (1)... Ser at websider skriver at Garriot ser både alver og sci fi som fantasy setting. Dette nye "UO2" skal ha fantasy setting. Hadde UO sci fi elementer (les romskip, og andre high tech greier) ? Nei. Bare good old style:). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå