Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er en av de heldige som har fått et gnagsår av den seige sorten, fra et par dyre sko. Skoene kostet meg 1599 ,- Etter 1 ukes bruk begynte plagene i venstre hælen, enda jeg sa klart fra til frøken skobutikk at jeg hadde dårlige erfaringer med akkurat dette skomerket fra tidligere av Du må først gå inn skoene sier alle rundt meg Etter 2 ukers bruk var det bare millimeter unna å gnage seg inn på beinet , sakte men sikkert har det dukket opp en utstikkende skinnbit fra sømmen inni venstre sko , jeg kompenserte en kort stund med ullsokker , men jeg merket ikke noe mindre av gnagingen. Jeg skal gå inn i butikken i dag med bare en sko på, så skal jeg hinke meg bort til betjeningen , felle noen tårer før jeg viser dem denne grufulle produksjonfeilen. Om de ikke går med på kompensasjon, kommer jeg til å plassere hånden til betjeningen i skrittet mitt og hyle voldtekt. Fantastisk å eie noe du ikke kan bruke Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Hva med å legge inn ekstra såler? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Det kan faktisk fungere med en slik tynnsåle som legges bak oppover mot hælen og halveis ned i skoen. Takk for tips , skal teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå