sigfusur Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg bor i møre og romsdal, leier et hus der, men sliter med å bestille nett. Har gars å bruks nommer, men når jeg prøver å ringe leverandøran så sei dei at dei ikkje kan levere til huset, men de he no vært nett der før, har ringt til telenor, miner, nextgentel ( dei så leverte før). Telenor skulle sende en montør å fikse de men så fekk i til svar før han kom at det ikke var vits før ingen kan ha nett der. Alle naboan mine he nett. Er det noen som har slete med noe lignende? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spør hva de har, ring de samme som si at naboen har. Det kan hende de ser på kart og ser feil sted. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sikkert fullt i linjenettet der du bor, da er det heller mangel på telefonlinjer som kan benyttes til bredbånd som gjør at du ikke kan få. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er naboen i wifirekkevidde eller snakker vi kilometer/mil Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Selv om det har vært nett der så har antagelig denne kapasiten blitt solgt til en nabo når linja ble sagt opp og da er løpet kjørt for den løsningen. Du kan sjekke med DirectConnect om de har tilgjengelig radiobasert adsl. Hvis du går inn på bestill og legger inn adresse/g.b.nummer så får du opp dekningskart hvor du lett kan se om de har satt opp noen antenner i nærheten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvor bor du? Det finnes flere leverandører som leverer trådløst i noen distrikter. Sjekk http://telepriser.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå