shittyMccCumTits Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ok, så jeg har en komplett office i5 straight out of the box. Windows 7 er ferdiginstallert. Jeg har hooket den opp med en Samsung Syncmaster 214T. Jeg kjøpte skjermen for 7 år siden, og den har samlet støv i 4 år av dem. Hvertfall, skjermen er påslått og det står at den får signal. Jeg bruker en analog kabel. Når jeg trykker på "Menu"-knappen på skjermen får jeg meldingen "TEST GOOD", og når jeg trykker på "Source" får jeg "Analog." Allikevel står skjermen bare og blinker grønt, slik den ville ha gjort om datamaskinen var avslått. Jeg prøvde å boote maskinen med Windows CD-en inni panseret, men det gjorde ingen forskjell. Hjelp? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bytt kabel til DVI - og prøv igjen. og den har samlet støv i 4 år av dem Sjekk om det funker med en annen skjerm. Lenke til kommentar
shittyMccCumTits Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg får plukke opp en DVI-kabel på Clas Ohlsson eller noe når jeg får tid. Kjedelig hvis det er skjermen det er noe galt med og jeg må kjøpe en ny okke som. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjenner ikke PCn din i detalj, men du er sikker på at du ikke har TO utganger til skjerm (en integrert på hovedkortet og en til selve skjermkortet)? I såfall vil jeg tro at du skal ha den i skjermkort-porten, da det integrerte bør være disablet. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 prøv med en annen skjerm hvis ikke DVI fungerer, da finner du ut om det er skjermen eller hardware i pc'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå