Krismeko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Stillhet i blåtimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ble vel farge sterkt dette i mine øyne..og ikke den beste kompen jeg har sett fra deg heller...ikke har jeg stått opp på feil bein,så er ikke sur..bare sier min mening,for dette kan du så mye bedre;) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fint snedækket vinterlandskab, men mangler nok et fokuspunkt i din komposition. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ble vel farge sterkt dette i mine øyne..og ikke den beste kompen jeg har sett fra deg heller...ikke har jeg stått opp på feil bein,så er ikke sur..bare sier min mening,for dette kan du så mye bedre;) Hei. Takk for tilbakemld. Har faktisk dempet fargen her, var enda mer blå originalen. Kompen, hmm ja, den er kanskje ikke helt topp, var mest opptatt av stemningen her:) Og neida, tror ikke du har stått opp på feil bein og er sur;) Kritiske tilbakemeldinger er gode tilbakemeldinger:) Fint snedækket vinterlandskab, men mangler nok et fokuspunkt i din komposition. Hei, takk for kommentar:) Ja, du har nok rett i det, noen ganger tror jeg at jeg kan ''fange'' stemningen, og da blir fokuspunktet helt glemt... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Betraktelig bedre sett fra linken ja, iallfall mht skarphet . Føler dog at det er noe som mangler i bildet, vet ikke helt hva det er, mulig det er noe med kompen kanskje... , men, men greit nok er det jo..! Og jeg liker blåtoner! God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg