Novice99 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 På min laptop med windows xp begynner CPU og kjøre i 100 % når det er visse typer reklame på skjermen, og med det så følger veldig høylydt og plagsom kjøring av vifter. Hva kan det være som gjør at maskinen bruker 100% CPU når enkelte reklamebannere blir vist på skjermen ? Lukker jeg vinduet synker CPU straks til mer normale lave nivåer og viftene kjører saktere etter en stund. Er det noen løsning på dette ? Pc'en virker fullgodt uten problem og lyte på andre områder - og jeg bruker CC og oppdatert virusprogram. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke så mye du kan gjøre i grunnen. Deaktivere flash i nettleseren din. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skaff deg for eksempel Firefox, og ad-on'en "AdBlock" hvis det er kun snakk om enkelte typer reklamer. Kan gjøre livet litt enklere for deg, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå