Nilsen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ny luke, nye muligher – denne gir maskinen din ekstra krutt. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 13 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La meg vinne idag siden jeg var først å kommentere Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Den siste der var faktisk første gang jeg har letet litt rundt på nettet. Mer av sånne spørsmål! Lenke til kommentar
madammim Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ...Og mindre av typen på spørsmål 1 som kan tolkes og misstolkes i det vide og brede. 2 Lenke til kommentar
Breiost Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Haha, fant den med en gang. Corsair hjemmeside -> about. Første spørsmål er selvfølgelig digitalt grensesnitt..tullinger Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dette va en god luke. Flotte premier og greie spørsmål (kaskje litt for greie). Håper å se mitt navn på lista neste mandag Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håper å se mitt navn på lista neste mandag Det er nok ingen her som vinner. Det blir nok en totalt ukjent som deltar med minst 10 identiteter ^^ 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håper virkelig jeg vinner i dag. Har faktisk begge disse to produktene på ønskelista som jeg har sendt hjem til mor å far Lenke til kommentar
madammim Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håper å se mitt navn på lista neste mandag Det er nok ingen her som vinner. Det blir nok en totalt ukjent som deltar med minst 10 identiteter ^^ Er nok dette som skjer, desverre. Litt påfallende at det er så stor andel kvinnelige vinnere på ei slik side som dette. Vil tro menn er overrepresentert blant leserne. Mulig Tek-nettverket driver med kjønnskvotering Finnes det noen statistikk over kjønnsfordelingen blant forumsmedlemmene? 1 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Aiaiai, TO ting jeg faktisk trenger, på EN GANG! Krysser fingrene her! Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "denne gir maskinen din ekstra krutt." Tja, nå har jeg altså en Force 3 120 gb, men jeg har også en Force GT 240gb.... Bytter jeg til en til force 3 120gb så blir jo faktisk pc'n min tregere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå