Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nikotin påvikrer acne?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

Enkelt og greit, kan nikotin påvirke acne? Jeg er ganske avhengig av snus og går for tiden på en tablettkur ved navn tetracycline. Kan da nikotin påvirke denne kuren? Er kjent med at kost ikke har stor innvirkning på acne, men jeg er usikker på om snus går under "kost".

Takk for hjelp.

Postet av anonym: f228a850143c818a66f03db32d2f7782

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Enkelt og greit, kan nikotin påvirke acne? Jeg er ganske avhengig av snus og går for tiden på en tablettkur ved navn tetracycline. Kan da nikotin påvirke denne kuren? Er kjent med at kost ikke har stor innvirkning på acne, men jeg er usikker på om snus går under "kost".

Takk for hjelp.

Postet av anonym: f228a850143c818a66f03db32d2f7782

Smoking harms skin health: While smoking may or may not aggravate acne, it nevertheless does harm the skin.12

http://www.acne.org/smoking-and-acne.html

Jeg tror ikke snus gir deg mer kviser, blir som du mener med "kost".

Kviser kommer ikke av ting du putter i munn fikk jeg beskjed om. Kanskje om du kliner snusen i ansiktet ;D

Lenke til kommentar

0 effekt på meg ihvertfall. Dvs. at jeg har en del kviser i ansiktet, og snuser MASSE + røyer noe. Sluttet med snus i 1år, før jeg falt for fristelsen igjen (penger ut av vinduet) -.-" Og det var ingen forskjell på kviser imens jeg snuste og når jeg ikke snuste.

Snus har ingenting med huden din å gjøre, dusj hver dag, ikke bruk brukte klær, bytt sengetøy ofte, ikke spis mye usunt, sov til normale tider, ikke stress, tren masse og begrens hårspray/voks. Lever du et sunt liv skal du nok se at ting blir bedre :)

Postet av anonym: 37d73e6967eaa7cb6aebb7ab2edf9b02

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...