AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hei, vært sammen med min 25 år gamle kjæreste i 5 mnd nå. Jeg planla å overraske min kjæreste med en bergenstur og måtte inn å titte i hans notatbok for å se når han hadde fri. Det er ikke noe store greier, men jeg så at han til tider han notert når vi har hatt sex! Det sto f.eks Mandag 2. desember: Sex og igjen på Torsdag: Sex! og noen steder stod det det vanlige som "jobb" ol. Jeg ble så sjokkert at han noterer dette at jeg måtte faktisk tenke meg om om jeg har vært med han disse dagene, og det har jeg heldigvis. Er egentlig litt paff! Det har jo vært dager vi har vært på kino, spist god middag på resturant ol, men det har han ikke nevnt. Bare "sex" liksom. Vi har ofte sex så tror ikke han skriver det for å se hvor ofte vi har det. Hva tenker dere om dette gutter? Var det ikke litt spesielt? Postet av anonym: 82869eba94b8a6a91fa27f259b8ff04e Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Haha, litt spesielt :!: 6 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Må innrømme at jeg trakk på smilebåndet av denne! Selv om det er ganske rart ser jeg ikke noe direkte galt i det. For alt vi vet kan han ha ambisjoner om å bli noe stort og ønsker å dokumentere grunnlaget for sin suksess? Eller kanskje han bare vil ha orden på livet sitt? Helt umulig å sette seg inn i, men jeg for min del ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sex er jo noe digg, godt og ikke minst stort for oss menn , mens kvinner kanskje noterer ned når de har mensen med tanken på syklus og fertilitet så kan jo menn notere ned når de har Sex. Hadde det stått en liten notis ved slutten av uka som feks "For lite sex" så tror jeg nok du bør uroe deg he he Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen holder god telling på antall sexpartnere, mens andre holder sikkert telling på antall ganger de har hatt sex. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 heter kjæresten din Barney Stinson og spille i how i met your mother? 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det der er det morsomste jeg har lest på lenge! Husker jeg telte i starten av min seksuelle karriere hvor mange ganger jeg hadde hatt sex, men å fortsette når du er 25 er phønny! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det e jo genialt. Hvor mange ganger har man ikke lurt på antall ganger med sex i løpet av et år. Du har rett og slett en revisor som kjæreste, og han er livredd for bokettersyn. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er jo hans dagbok, ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen holder god telling på antall sexpartnere, mens andre holder sikkert telling på antall ganger de har hatt sex. This! Vær bekymret når det står SEX på en dag dere ikke har hatt det heller Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sikkert normal for noen, og helt uforståelig for andre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sikkert normal for noen, og helt uforståelig for andre. Tja , når du blir eldre og prøver å få barn så er det ikke så dumt å føre en logg for menstruasjonssyklus og sex, det gjør nå vi i alle fall. Så uforståelig vil jeg påstå at det kanskje ikke er om man tenker seg litt om , hadde vært mye særere om han var singel. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 som MrLee nevner over her, det kunne vært utrivelig, men nå må du passe deg at det ikke blir slik at du til stadighet bruker alle mulighetene du har til å få sett i denne notisblokken, bare for å forsikre deg om at det ikke står sex på en dag dere ikke har hatt det. privatliv er privatliv selv i ett forhold^^, Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er en annen ting ja. Men. om dere er åpne om hva som står i den boka, du sier jo selv du sjekker den titt og ofte for å se når han er ledig, hva med å spørre ham? Gjør det i en munter, ikkedømmende tone så får du sikkert svar. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Han synes sikkert det er litt lite sex,så da skriver han det opp for å ha noe å slå i bordet med når diskusjonen kommer. Selv om du synes dere har ofte, er det ikke sikkert han er enig.. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Notér ned alle gangene dere har hatt sex i en egen bok. Om noen mnd kan du kjøre bokettersyn og se om alt stemmer! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det Azidops sa er faktisk ikke så dumt. Det er det jeg ville gjort ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Høres ut som en bra dude. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kan jo være han ville ha sex de dagene , og at han skriver gjøremål for dagen, istedet for gjøremål som er gjort Og 2 desember har ikke vært på en mandag siden 2002 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da jeg leste overskriften trodde jeg han noterte ting under "akten" jeg lol 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå