Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten noterer når vi har hatt sex..!

Anbefalte innlegg

Hei, vært sammen med min 25 år gamle kjæreste i 5 mnd nå.

Jeg planla å overraske min kjæreste med en bergenstur og måtte inn å titte i hans notatbok for å se når han hadde fri.

Det er ikke noe store greier, men jeg så at han til tider han notert når vi har hatt sex!

Det sto f.eks Mandag 2. desember: Sex :)

og igjen på Torsdag: Sex!

og noen steder stod det det vanlige som "jobb" ol.

Jeg ble så sjokkert at han noterer dette at jeg måtte faktisk tenke meg om om jeg har vært med han disse dagene, og det har jeg heldigvis.

Er egentlig litt paff! Det har jo vært dager vi har vært på kino, spist god middag på resturant ol, men det har han ikke nevnt. Bare "sex" liksom. Vi har ofte sex så tror ikke han skriver det for å se hvor ofte vi har det.

Hva tenker dere om dette gutter? Var det ikke litt spesielt?

Postet av anonym: 82869eba94b8a6a91fa27f259b8ff04e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg trakk på smilebåndet av denne! :)

Selv om det er ganske rart ser jeg ikke noe direkte galt i det. For alt vi vet kan han ha ambisjoner om å bli noe stort og ønsker å dokumentere grunnlaget for sin suksess? Eller kanskje han bare vil ha orden på livet sitt? Helt umulig å sette seg inn i, men jeg for min del ser ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Sex er jo noe digg, godt og ikke minst stort for oss menn , mens kvinner kanskje noterer ned når de har mensen med tanken på syklus og fertilitet så kan jo menn notere ned når de har Sex.

Hadde det stått en liten notis ved slutten av uka som feks "For lite sex" så tror jeg nok du bør uroe deg he he :p

Lenke til kommentar

Sikkert normal for noen, og helt uforståelig for andre. ;)

Tja , når du blir eldre og prøver å få barn så er det ikke så dumt å føre en logg for menstruasjonssyklus og sex, det gjør nå vi i alle fall.

Så uforståelig vil jeg påstå at det kanskje ikke er om man tenker seg litt om , hadde vært mye særere om han var singel.

Lenke til kommentar

som MrLee nevner over her, det kunne vært utrivelig, men nå må du passe deg at det ikke blir slik at du til stadighet bruker alle mulighetene du har til å få sett i denne notisblokken, bare for å forsikre deg om at det ikke står sex på en dag dere ikke har hatt det. privatliv er privatliv selv i ett forhold^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...