del_diablo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 For en idiotisk utsagn. Hvor et kjøretøy er registrert har jo ingenting med kvaliteten på det som leveres. Jeg stiller meg også tvilende til at utenlandske sjåfører er høyt representert i "draps"-statistikken. Nja, her er mitt argument: 1. De utenlandske registrerte vogntogene er registrert på utenlandske selskap 2. Gode piggdekk og gode kjettinger er dyrt 3. Så de betaler det ikke, siden de ikke vet hvor ille det er, og siden de ikke blir holdt ansvarlig uansett Så intil vi kontrollerer om de er forsvarlig sikret, og bøterlegger/utestenger selskapene, så vil de fortsette. 1 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Argumentene dine er jo bare tull. At noe er utenlandsk betyr ikke noe. Scania selger den samme lastebilen i Norge som i Sverige, som i Tyskland og Polen. Kvaliteten på kjøretøyet er det den som bestiller fakttjenesten som bestemmer gjennom kravspek i anbud, kontrakter og avtaler. Det er altså norske selskaper sin feil om det kjører dårlige kjøretøy på veiene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå