probin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hallo! hadde tenkt å kjøpe ny bilstereo til min far. men! jeg har ikke peiling på sånt. kan dere gi meg tips kanskje? helst vare fra butikk. MÅÅÅ ha USB, CD-mulighet(at jeg kan spille brente plater) og AUX tilkobling. prisen bør helst være rundt 800 kr (kan jo gå opp og ned på pris om det er STOR forskjell på ytelse osv) Ræva høytalere brukes, så kravet er ikke stort til hva den tåler elns(dere skjønner Tusen takk! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da kan du kjøpe noe billig drit i butikk, eller få en ganske bra pioneerspiller fra pixmania Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9011&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 150kr billigere fra pix... http://www.pixmania.com/no/no/7795859/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-deh.html Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Handler aldri fra pixmania, aldri aldri og aldri. Om man ikke vil ha rettigheter samt elsker dårlig kundeservice, handler man fra pixmania. 150kr mindre er ikke verdt det. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har sikkert lagt igjen 20-30.000 der til sammen, og ALDRI hatt problemer, er heller aldri noe problem å reklamere på et produkt. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du er offisielt den første jeg har hørt om som har noe godt å si om pixmania, faktisk. Men om det funker for deg, kjør på. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Handler aldri fra pixmania, aldri aldri og aldri. Om man ikke vil ha rettigheter samt elsker dårlig kundeservice, handler man fra pixmania. 150kr mindre er ikke verdt det. Har hørt mye drit om Pixmania. Holdt på å bestille derfra, men sleit med å få betalt pga overføringer osv, så brukte heller en annen side. Det viste seg at det var lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå