Fredrik7le86 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg leter etter den beste 120gb SSD:en å kjøre Windows 7 + programmer + battlefield 3 på? jeg har en 60gb ssd nå og det er bare for lite da jeg må slette filer en gang i uka for å få plass med allt. er det noen som har peiling eller muligens en link till en tutorial der dem viser vordan man bytter og eventuellt kopierer over allt till den nye ssd:en. takknemelig for svar! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Crucial M4 128GB og Samsung 830 128GB er 2 av de safeste valgene. De er veldig stabil og veldig lite tull med. Kanskje ikke de raskeste på markedet, men til å ha som Windows-disk er de et bra valg Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Crucial M4 128GB og Samsung 830 128GB er 2 av de safeste valgene. De er veldig stabil og veldig lite tull med. Kanskje ikke de raskeste på markedet, men til å ha som Windows-disk er de et bra valg nice. sjekket Samsung SSD 830 Series 128GB og der får du med alle kablene og en programvare som kan klone min gamle ssd (os). frister! Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bestilte nettopp 128GB Crucial M4 som julegave til sønnen min som har samme behovet som deg, Windows samt et eller to store spill. Jeg vurderte 64GB versjonen, men gikk tilslutt for 128GB da jeg var redd for det ville bli litt knapt! Har hatt en 30GB OCZ vertex siden lansering, og det er en konstant kamp for å holde denne rein! Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha SSD med Sandforce kontroller, selv om folk påstår at ny firmware har fjernet/redusert problemet med BSOD. Det begrenser utvalget! Komplett.no har redusert pris på 128GB til 1375,- som gjorde oppgraderingen mindre smertefull! Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Bestilte nettopp 128GB Crucial M4 som julegave til sønnen min som har samme behovet som deg, Windows samt et eller to store spill. Jeg vurderte 64GB versjonen, men gikk tilslutt for 128GB da jeg var redd for det ville bli litt knapt! Har hatt en 30GB OCZ vertex siden lansering, og det er en konstant kamp for å holde denne rein! Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha SSD med Sandforce kontroller, selv om folk påstår at ny firmware har fjernet/redusert problemet med BSOD. Det begrenser utvalget! Komplett.no har redusert pris på 128GB til 1375,- som gjorde oppgraderingen mindre smertefull! jeg bestillte en samsung 128gb 830 series ssd. trur denne blir bra da jeg får med alle kablene plus ett program der jeg kan kopiere alt jeg har på den gamle ssd:en. du gjorde helt rett i å velge 128gb till sønnen din og jeg trur han kommer bli kjempe fornøjd. har hørt mye bra om crucial M4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå