SnowDOG_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kan du ikke gjøre noe med den forbanna drittslengingen som alltid foregår når det er snakk om musikk smak? Hater metall og annet rocke musikk men eg skriker ut hver gang noen nevner den slags. Er så møkka lei av de idiotene som hele tiden skal si at det derre er ikke musikk og whatever de nå møtte mene. Dritt LEI! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Så SÅ SnowDog... Roli' nå *klappe på* Går nok bra skal du se Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 såså SnowDOG_ ... fakta er at eJay suger, selv for de som liker den type musikk... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 såså SnowDOG_ ... fakta er at eJay suger, selv for de som liker den type musikk... Fakta er vel egentlig at et program som ikke fungerer til annet enn å lage dritt ikke kan bli bra. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ejay suger vilt, og at alle standardsamplene er så godt som like hjelper ikke. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Techno/trance o.l. er IKKJE MUSIKK! DET ER TEITE LYDER! ejay lager akkurat sånn musikk, og eg ser ingen forskjell i kvalitet på musikk mekka i ejay og "på orntli". møkk alt sammen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå syns eg du burde bli bannet herfra en uke. %¤)&T¤#R) skal ikke skrive dritt fordi eg ikke vil bli bannet men fan så forbanna eg blir på folk som har en sånn holdning. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 *Mer on-topic enn mye av det på side 4..* JA, ejay er ett elendig program til å lage musikk, egentlig. MEN det blir litt tragisk å si "man kan ikke lage annet enn dritt med ejay". Ejay har akkurat samme muligheten til å sample sammen lydfiler som ett hvilket som helst annet musikkprogram til 10000, eneste er at ejay ikke har samme lydkvalitet(som de aller,aller,aller færreste merker anyways), og ikke har like mange tracks til lyd. Satt selv for ca ett år tilbake og spilte inn flere samples med gitar, diverse tromme lyder og komponerte noen bass riffs. Det blir BRA musikk ut av dette. Lagde både veldig rolige pure gitar sanger(nesten pure ihvertfall), og noen noen chille sanger alà RZA, med bra beats(NEI, jeg sammenligner ikke meg selv med rza, ett eksempel). Dere som bare slenger ut "Ejay kan man bare lage dritt med, bare ett jævla teit fjortis program" bør tenke seg om minst en gang, kanskje også gjøre ett eget forsøk med egne samples. Jeg er forresten fullstendig enig i at "ekte" musikk er bedre, men jeg er ikke så god på instrument. Next best thing for meg, og jeg klarer som oftest å uttrykke meg som jeg vil, selv om jeg "jukser". Kan dere ikke tenke litt lenger før dere slenger dere på hat ett eller annet bølgene som det finnes så mange av?! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå syns eg du burde bli bannet herfra en uke. %¤)&T¤#R) skal ikke skrive dritt fordi eg ikke vil bli bannet men fan så forbanna eg blir på folk som har en sånn holdning. Ta det med ro nå SnowDOG_ Ja du har jo egentlig rett da. Selv om du ikke liker en type musikk trenger du ikke rope det ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Heh eg tror eg holder meg unna musikk tråder fra nå av. Ikke første gangen folk gjør som det der og ikke første ganger eg blir forbanna. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 nvoetfiv du har forsåvidt rett, selvfølgelig , men når vi prater om eJay her er det snakk om å bruke eGay samples... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 eGay samples... Det er det bare fjortiser som gjør uansett :wink: Men det de fleste sier her, uten å tenke seg om eller dobbelt sjekke informasjonen sin, er å si rett ut at selve programmet suger. Er sånne småting jeg reagerer på Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Men det de fleste sier her, uten å tenke seg om eller dobbelt sjekke informasjonen sin, er å si rett ut at selve programmet suger. men det gjør det Lenke til kommentar
merkur Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 jaja, jeg har ikke spurt noen her om hva dere synes om eJay så det er ikke noe vits å si masse dritt. :-? Jeg bare lurte på om noen har den nyeste ejay? Si fra da, men bruker fruityloops også og har blitt ganske god i det programmet nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 vel.. du ba om noen kan SENDE deg nyeste eJay... som jo er pirtatkopiering! ikke tillat! Lenke til kommentar
merkur Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 ikke fortell meg at du aldri har brent en kopi av en cd før, men jeg sa ikke at noen skulle lage en kopi heller, jeg kunne ha ment om noen kunne skaffa meg den ekte cd'en. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ikke fortell meg at du aldri har brent en kopi av en cd før, men jeg sa ikke at noen skulle lage en kopi heller, jeg kunne ha ment om noen kunne skaffa meg den ekte cd'en. selvfølgelig har jeg det! Men det betyr ikke at det er tillat her på forumet, og jeg syntes det er best slik.. din lille kverulant-nisse! Lenke til kommentar
merkur Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 jaja, fjompenisse Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jaja, fjompenisseUansett hva du tror og mener i hodet ditt, merkur, så har HalTan riktig. Beklageligvis. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jaja, fjompenisseUansett hva du tror og mener i hodet ditt, merkur, så har HalTan riktig. Beklageligvis. klart jeg har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå