bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Detta blir jo litt offtopic... Trur man entet skifter tread tekst eller går over til SO2. :-? Syns kansje han kunne posta en helt annen plass jeg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 eGay er bare skummelt, lager man en melo..møl, så blir alle de andre mølene bare klin like, besides er alt en gjør å sette sammen wav-filer... hvilken jeg klarer i CoolEdit 96... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Derfor bruker jeg Fruity loops! Du kan ikke lage musikk med det heller! Skal du lage musikk, så får du se å hente frem instrumentene! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Skal du lage musikk, så får du se å hente frem instrumentene! Gitar, bassgitar, trommer + vokal - DET er musikk det...! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har jeg forstått rett? Du bruker eJay og kaller deg DJ? Da spiller jeg FIFA og kaller meg profesjonell foppalspiller. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har jeg forstått rett? Du bruker eJay og kaller deg DJ? Da spiller jeg FIFA og kaller meg profesjonell foppalspiller. Hehe og jeg spiller Vice city og er Gangster Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ... og jeg er med i ymse antiterrorstyrker verden over. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Derfor bruker jeg Fruity loops! Du kan ikke lage musikk med det heller! Skal du lage musikk, så får du se å hente frem instrumentene! Det er din mening, ikke min... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Derfor bruker jeg Fruity loops! Du kan ikke lage musikk med det heller! Skal du lage musikk, så får du se å hente frem instrumentene! Det er din mening, ikke min... Du må jo ha instrumeter for å lage ordentlig musikk. Som jeg leste i en eller annen tråd: Ta 5 aper, 5 kopier av ejay (med lisens), og la dem sitte i 20 min. så har du nok techno/trance til et par uker på hitlistene Sier bare en ting jeg, Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Ta 5 aper, 5 kopier av ejay (med lisens), og la dem sitte i 20 min. så har du nok techno/trance til et par uker på hitlisteneHan som skrev det er i så fall min gud :smile: Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Fant det originale. Det sto i Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin Man tar: - Fem sjimpansjer - Fem datamaskiner - Fem kopier av eJay (med lisens) Gi dem ca 15 minutter og vips har man sanger nok til et hvilken som helst trancealbum som vil gjøre det stort på topp20 lista. Nå er vel theater din gud da :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Noen må nominere den som gullkorn. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har jeg forstått rett? Du bruker eJay og kaller deg DJ? Da spiller jeg FIFA og kaller meg profesjonell foppalspiller. Hehe og jeg spiller Vice city og er Gangster /me spiller black & white og er gud! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ... og jeg er med i ymse antiterrorstyrker verden over. CS suger.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Edit: fan, feil Topic :oops: Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ijei er så sinnsykt dritt program at jeg får makk.... Jeg har prøvd det litt og jeg sier bare som alle de andre! Ta frem gitaren å lag ekte musikk! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skal du lage musikk, så får du se å hente frem instrumentene! Gitar, bassgitar, trommer + vokal - DET er musikk det...! Gitar: ikke musikk, husk at det er noen andre som har laget lyden på gitaren. Bassgitar, akkurat samme som gitar bare med dypere toner. Trommer: ikke musikk det heller, med mindre man lager trommene selv, se gitar. Vokal: ja, det kan ikke lages av noen andre. Mao, det eneste som er musikk er da vokal ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Gitar: ikke musikk, husk at det er noen andre som har laget lyden på gitaren.Bassgitar, akkurat samme som gitar bare med dypere toner. Trommer: ikke musikk det heller, med mindre man lager trommene selv, se gitar. Vokal: ja, det kan ikke lages av noen andre. Mao, det eneste som er musikk er da vokal ? si meg en ting... er du DUM? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 si meg en ting... er du DUM? Virker slik, ja... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 si meg en ting... er du DUM? Virker slik, ja... Jepp. Dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå