Gå til innhold

Noen som bruker eJay her?

merkur

Anbefalte innlegg

Hallo! Bruker du eJay? Åssen eJay bruker du og er du flink til å lage musikk? Jeg bruker Dance eJay 4 og har lagd en god del sanger vi kaller oss for 3PM og lager bra techno, den beste sangen vår er nok static...Men hvis du har Dance eJay 5 så si ifra til meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Dance eJay 2,3,4 og 5. Techno eJay 2 og 4. Ibiza eJay... Det brukte jeg før... Nå bruker jeg ett mye mer avansert program ved navn, Fruity Loops 3.56. (Det nyeste er Fruity Studio 4)

Jeg går under navnet dj diablo, lager techno og trance... Jeg vil si at jeg er ganske god! :woot:

Her er forumet på eJay, hvis du ikke er kjent med det allerede!- Ett veldig bra forum for artister! Noen har 'published' sin musikk også! Den kan kjøpes på vinyl på nettet, eller som cd i butikker rundt i England![/url]

Lenke til kommentar

Altså, til din informasjon så er eJay det mest søpplete programmet jeg noengang har rørt... man LAGER ikke sin egen musikk, man putter andres møkka-samples sammen til en kvalmende smørje som garantert får halve dansegulvet til å kaste opp i fortvilelse... denne posten hører forresten hjemme i "lyd, lydkort, høyttalere og musikk"... etter min mening forsøppler DU merkur søppel overdådig for tiden med utrolig lavkvalitets søppel... :roll: men det er bare min mening...

oppsummering: man LAGER ikke musikk i eJay, man kaster sammen søppel-sampels, til å bli enda mer søpplete musikk... og hvis jeg var deg ville jeg fjernet "kan noen sende meg eJay 5"-tingen: piratkopiering!

:woot:

vil du lage skikkelig musikk bør du bevege deg over på programmer som fruity loops, reason, cubase, acid pro osv.

Lenke til kommentar

:yes: Helt enig i Haltan!

Ejay er så simpelt at til og med søstra mi kan "lage" musikk som dere kaller det :p

De som lager "ordentlig" musikk bruker ikke Ejay....(når jeg tenker på kompressor musikk (les: techno elns) ), men de bruker mye mer avanserte programmer...

Musikk som er laget på data o.l i det hele tatt er drit dårlig (selv om nesten alt av ny musikk (ikke bare techno) er laget av synther osv, så blir det gjort perfekt på pc...

Synd, men slik er det blitt....

Lenke til kommentar
oppsummering: man LAGER ikke musikk i eJay, man kaster sammen søppel-sampels, til å bli enda mer søpplete musikk...

hør, hør. ejay = bare noe dritt

hør, hør. techno/trance = bare noe dritt

All techno/trance (og alt som ligner) er sammensatt av masse forskjellige lyder - dumme lyder. Einaste major difference mellom forskjellige techno låter er at lydene er satt sammen på andre måter... en av ti låter har lyder som aldri er brukt før.

Techno er grusomt!

Lenke til kommentar
:yes: Helt enig i Haltan!

Ejay er så simpelt at til og med søstra mi kan "lage" musikk som dere kaller det :p

De som lager "ordentlig" musikk bruker ikke Ejay....(når jeg tenker på kompressor musikk (les: techno elns) ), men de bruker mye mer avanserte programmer...

Musikk som er laget på data o.l i det hele tatt er drit dårlig (selv om nesten alt av ny musikk (ikke bare techno) er laget av synther osv, så blir det gjort perfekt på pc...

Synd, men slik er det blitt....

Din n00b! Du klarer jo ikke å lage musikk med den første av rave ejay programmene jo!

Lenke til kommentar
Din n00b! Du klarer jo ikke å lage musikk med den første av rave ejay programmene jo!

jeg prøvde meg på Ejay engang....for lenge siden, da en kamerat av meg hadde Rave Ejay.... prøvde å lage en sang engang...men heldighvis har jeg vokst ifra meg det, i motsetting til noen andre fjortisser her på forumet :)

Lenke til kommentar
Bjaa: Du burde egentlig ikke kalle andre n00b fordi det eneste du bruker pcen til er å sitte på irc og på forumet. Noen ville sagt "få deg et liv"!

Ingen slenger dritt til folk som henger på #hw.no eller på forumet her. Skaff deg et liv selv!

Lenke til kommentar
Bjaa: Du burde egentlig ikke kalle andre n00b fordi det eneste du bruker pcen til er å sitte på irc og på forumet. Noen ville sagt "få deg et liv"!

Eh..Viss det er noen som trenger å skaffe seg et liv så er det deg!

Du som bare driver å spammer i søppel og drar inn alle spamme planetene osv...

VI ER FØKKINGS DRITT LEI AV MASET DITT :smile:

Lenke til kommentar

vel... hvis det er din holdning til forumet så foreslår jeg at du kan komme deg til hævlvete ut herifra eller holde den store stygge kjeften din igjen... Hva vet du om hva folk bruker pc'en til? Og uansett: So fu*king what? nei for ******, skjerp dere n00bs... og ja da... jeg tenker på de to planetene...

Lenke til kommentar

vel... hvis det er din holdning til forumet så foreslår jeg at du kan komme deg til hævlvete ut herifra eller holde den store stygge kjeften din igjen... Hva vet du om hva folk bruker pc'en til? Og uansett: So fu*king what? nei for kjøss, skjerp dere n00bs... og ja da... jeg tenker på de to planetene...

Detta blir jo litt offtopic... Trur man entet skifter tread tekst eller går over til SO2. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...