Gå til innhold

[Løst] Fremkalling av Panorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japan photo xXLleverer opptil 150x50 cm, skal du ha andre formater fyller du bare inn med hvitt i de områdene som blir til overs :)

Har bestilt endel forstørrelser fra JP xXL og har bestandig vært fornøyd.

Takker..jeg glemte vist å nevne en viktig del..skal ha det på lerret og får da ikke bildene til å passe hos Japan Foto??? Bildene blir for store alle veier.Men pleier å bruke de selv jeg.Best i test osv år etter år.Men skal se nærmere på det du sier,men fylle ut med hvitt på ett lerret tror jeg ikke blir bra...men min feil jeg ikke nevnte det i tråd starten;)

Lenke til kommentar

Og jeg glemte og nevne at du i etterkant klipper bort de hvite fylte områdene for å få riktig utsnitt på bildet :)

Takker...fikk det til,men ikke på lerret.Men 150x50cm i akryl og galleri print.Har du noen erfaringer med disse?

Ser da tråden som løst også.Måtte for øvrig opp i 16696x6516mpx,men fikk da også beste kvalitet.(Alle stjernene grønne)Og om du lurer på denne oppløsning så finnes det programmer for slikt...DriveHQ PhotoEditor 1.8..er gratis og blåser opp bildene uten tap av data og kvalitet;) Brukt det i årevis..og går god for den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...