Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) ... Endret 3. mars 2019 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Du må nesten finne ut hva som er viktigst for deg. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Slutt med WoW. Begynte å trene mens jeg spilte wow (WOTLK) fordi jeg ikke ville ende opp som en feit ku. Plutselig innså jeg hvor dumt raids og hele greia var i og med at jeg spilte for å kose meg, ikke for å stresse meg til raids. Endte opp på en vanillaserver der jeg raider når det passer MEG, og ikke Guilden. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Slutt å spille med en eneste gang. Eneste jeg har å si. Hvis du setter raiding foran andre ting (f.eks. å ha det rolig og slippe stress) har spillet alt for stor kontroll over deg. 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Slutt å Raid hardcore, kjør casual. Hvis det er 25 folk som regner med at du dukker opp og er avhengig av deg, så er det ikke værre enn å si at du tar en pause\trapper ned PGA Reallife. RL før spill, ALLWAYS! Om 2 år kommer du til å tenke tilbake på alle raidene, å tenke, gud så mye tid jeg sløsa på det. Endret 13. desember 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Play the game, but dont let the game play YOU ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå