Odesseiron Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Terroristene skyr ingen midler i det kommende spesialpolitispillet. Se filmen nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ENDELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skulle ønske det der var den faktiske grafikken.. Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Wow, naked truth. Jeg lurer på hvordan historien spillet vil bli mottatt... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Interessant konsept men håper det blir noe mer taktisk enn run and gun, hadde vært morsomt med noe mer enn bare korridor skyting, de gamle Ghost recon spillene f.eks, større områder der spillet ikke forteller deg hvor du vil ha dine kompiser det måtte man jo finne ut selv. Call of duty kopier går som regel aldri bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg ser ingen grunn til å tro at grafikken ikke kan bli ganske lik. Jeg tror vi er innei en ny periode hvor grafikken kan hoppe oppover. Så lenge det er til PC only. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blablabla USA blablabla terrorister. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Me david sears ombord, så må dette bli et godt spill Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hahaha, Ubisoft. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du er vel fremdeles en enmanshær. Håpet at de ble å gå tilbake til det klassiske opplegget de hadde på 90-tallet, men nei. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Duke på tur i ny forkledning, selvfølgelig masse doom korridorer, og til slutt, abusivesoft som gir det ut som gir de fleste her inne en god chill nedover ryggen.. Så flott! Enda et spill jeg ikke skal kjøpe =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ser heftig ut, men er ikke i tvil om at dette kommer til å skape en rimelig heftig debatt om vold og dataspill når det kommer. Antigamerne kommer til å gå helt av skaftet. Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg gleder meg til de som tror spill skaper vold får sett i dette klippet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå